مورایس و لفظ بازی با کلمه "ستاره" در نشست خبری

محمد مورایس به شکلی عجیب بارها به کارشناسانی که تیمش را پرستاره می دانند کنایه زد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ از دست دادن 2 امتیاز خانگی در شب برد پرسپولیس و استقلال کافی بود که سپاهان از کورس قهرمانی خارج شود. مورایس در نشست خبری پس از بازی گفت:  یکی از بازی‌هایی که معمولا در فوتبال اتفاق می‌افتد، تیم حریف آمد که بهترین خودش را نشان دهد و از جان مایه گذاشتند، به خاطر شرایطشان در جدول هر امتیاز مهم است و این خواسته را داشتند و با روح، جسم و قلبشان تلاش کردند. سپاهان خوب و با شانس گلزنی شروع کرد، جایی که رامین توپ را به کنار دروازه زد و می‌توانست بهتر عمل کند. تیم ادامه داد و موقعیت‌ها ادامه داشت اما گل نمی‌شد تا جایی که مغانلو گل زد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت‌ها را از دست دادیم تا استقلال از تنها موقعیتی که داشت بهترین استفاده را کرد و گل فوق‌العاده زیبایی به ثمر رساند، بازیکن در شرایط سخت گل زیبا را زد، نتیجه یک بر یک در فوتبال طبیعی است.

مربی تازه مسلمان شده سپاهان در مورد داوری گفت: تصمیمات داور هیچ تأثیری در نتیجه بازی نداشت و بابت قضاوت خوبی که داشت تشکر می‌کنم. استقلال خوزستان از یکی موقعیت‌ها استفاده کرد، شاید ۳ موقعیت خوب برای گلزنی داشتند. به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم و برایشان در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره دلیل ناکامی تیمش در نیم فصل دوم گفت: بازیکنان بهترین خودشان را ارائه دادند، برخی اتفاقات داخلی خصوصی است، ساختار سازماندهی را باید بازسازی کنیم و در این فرآیند هستیم و هنوز تکمیل نشده است؛ البته بازیکنان را تحسین می‌کنم که با وجود همه اتفاقات رفتار مناسبی نشان دادند؛ در بازی‌هایی که امتیاز از دست دادیم، می‌توانستیم بهتر باشیم و اکنون امیدوار باشیم. وقتی مریض می‌شوید باید زمانی را سپری کنید تا خوب شوید، وقتی خوب می‌شوید، قدرت قبل از بیماری را ندارید، هفته به هفته اتفاقات می‌افتاد و ما زمانی برای بهبودی نداشتیم.وی با کنایه به کارشناسانی که تیمش را پرستاره توصیف می کردند، گفت: همه می‌گفتند سپاهان قوی و پرستاره است و انگار برای گفتن این جملات یک ارکستر برگزار کرده بودند؛ مثل این‌که سپاهان هر سال قهرمان می‌شده و امسال قهرمان نشده است. باید اینطور رفتار کنیم و بازیکنان یک‌باره چون به زعم همه ستاره هستند، باید قهرمان لیگ شوند، اینقدر ستاره داریم؟ خوشحالم که اینقدر ستاره داریم!

مورایس با مقایسه بازیکنان تیمش با تیم های دیگر گفت: وقتی به تیم‌های دیگر نگاه می‌کنم، بیرانوند ستاره نیست؛ هرچند که دروازه‌بان تیم ملی است. دروازه‌بان ما ستاره است اما دروازه‌بان یک تیم ملی نیست، کنعانی‌زادگان بازیکن فیکس تیم ملی ستاره نیست؛ اما ما ستاره داریم، سیاوش، دانشگر و محمدی  ستاره هستند و با این وجود تا همین یک ماه پیش می‌گفتند دفاع وسط نیاز داریم؛ گئورگی یکی از بهترین بازیکنان سپاهان که به پرسپولیس رفته را ستاره صدا نمی‌کنیم، سروش مثلاً ستاره نیست و کریمی ستاره است.

سرمربی سپاهان ادامه داد: می‌توانم ادامه دهم، تیم ما تیم پرستاره است اما بقیه تیم‌ها هیچ ستاره‌ای ندارند، چون ما خیلی ستاره در تیم داریم. بعضی وقت‌ها می‌خواهیم ستاره باشیم اما مثل امروز بازی را نبردیم، بقیه بازی را بردند شاید چون ستاره ندارند؛ مغانلو اوایل فصل فقط یک گل زده بود، همه انتقاد می‌کردند و حالا ستاره است. بعضی وقت‌ها ستاره‌ها تلاش خود را می‌کنند، همه انسان هستیم و هر انسانی برای کار تلاش می‌کنند، همه می‌خواهند ببرند و ماهم می‌خواهیم ببریم، باید شرایط را برای بردن مهیا کنیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید