گواردیولا: همه کار کردیم به جز بردن!

سرمربی منچسترسیتی، شکست مقابل رئال مادرید را دردآور توصیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جدال حساس منچستر سیتی و رئال مادرید در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی این رئال مادرید بود که توانست به پیروزی دست پیدا کند و راهی نیمه نهایی شود.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: کرویف می‌گوید شانس وجود ندارد. هر کاری که لازم بود انجام دادیم به جز بردن نتیجه. اینگونه شکست خوردن بسیار دردآور است. اکنون وضعیت ما بد است و فردا هم بد خواهیم بود. مجبور هستیم این شکست را فراموش کنیم چرا که بازی‌های حساسی پیش رو داریم. این یک واقعیت است که نمی‌توان همیشه پیروز شد. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم ولی نتوانستیم راهی مرحله بعد شویم.

او ادامه داد: ما شخصیت خود را برابر رئال مادرید نشان دادیم و نمی دانم برای پیروزی دیگر باید چه کار کرد. ما در ضربات پنالتی و آن هم با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خوردیم و این نشان می‌دهد که تیم شایسته‌ای هستیم. در دیدارهای اخیر خود همواره خوب بازی کرده‌ایم. نشان دادیم که چه تیم باکیفیتی هستیم. امشب هم می‌توانستیم رئال را شکست دهیم و تنها در گلزنی ناکام بودیم. اکنون زمان آن است که به رئال مادرید تبریک بگوییم. من اصلا احساس پشیمانی نمی‌کنم. از همه نظر خوب بودیم اما متاسفانه پیروز نشدیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در ادامه صحبت‌های خود گفت: به نظرم هواداران از این بازی بزرگ لذت بردند. اکنون هواداران رئال مادرید خوشحال‌ترین هستند. ما در برنابئو نتیجه خوبی به دست آوردیم و با این حال راهی دور بعد نشدیم.

گواردیولا درباره پنالتی‌ای که برناردو سیلوا به راحتی از دست داد، گفت: خود برناردو از من خواست که پنالتی بزند و این نشان‌دهنده اعتماد به نفس او بود اما عجب توپی را از دست داد.

سرمربی سیتیزن‌ها در پایان درباره تعویض هالند و دی بروینه گفت: هر دو بازیکن از من خواستند که آنها را تعویض کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید