قلعه نویی: نقطه تاریک بازی مصدومیت سردار بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مصدومیت سردار آزمون را تنها نقطه تاریک بازی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امیر قلعه نویی بعد از پیروزی 5 بر صفر مقابل ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی در نشست خبری اظهار داشت: از حضور تماشاگران در ورزشگاه در ایام تعطیلات و همینطور بانوان تشکر می‌کنم. حضور بانوان باعث شد انگیزه بیشتری بدهند. انتقادم این است که جایگاهی که به بانوان عزیز در نظر گرفته بودند، مناسب نبود، به خصوص اینکه سرما باعث شده بود این عزیزان اذیت شوند. از مسئولان می‌خواهم بهترین جایگاه آزادی را برای بانوان در نظر بگیرند. آن بالا جایگاه خوبی برای بانوان نبود.

وی دباره عملکرد تیم ملی نیز گفت: خیلی زود به گل رسیدیم و سپس افتی داشتیم و در بین نیمه با بازیکنان صحبت کردیم. در نیمه دوم، کامل بر اساس آن چیزی که می‌خواستیم بازی کردند. تنها نقطه تاریک مسابقه مصدومیت سردار آزمون بود که امیدوارم مسئله خاصی نباشد.

قلعه نویی درباره جوانگرایی نیز گفت: یباید نتیجه بگیریم تا طول عمر بازیکن جوان در تیم ملی بیشتر شود. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. باز هم از مردم عذرخواهی می‌کنم، چون بعد از بازی با ژاپن می‌توانستیم آنها را خوشحال کنیم ولی اتفاقات فوتبال و بدشانسی باعث شد که برنده نشویم. ترکمنستان را با 5 گل بردیم اما همین قدر برابر قطر در جام ملت‌های آسیا موقعیت داشتیم و توپ‌های‌مان گل نشد.

دیدگاه تان را بنویسید