جی پلاس؛

خاطرات شیرین مورایس از آزادی تکرار می شود؟

سپاهان تحت هدایت مورایس مقابل سرخابی های پایتخت در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سپاهان امروز در حالی در یکی از حساس ترین بازی های این فصل لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی مهمان استقلال است که با هدایت مربی پرتغالی اش، همواره در ورزشگاه آزادی نتایج خوبی گرفته.

فصل گذشته، ژوزه مورایس در اولین حضور خود روی نیمکت سپاهان، در هفته اول لیگ و در ورزشگاه آزادی، موفق شد مچ ساپینتو، هموطن خود را بخواباند و سپاهان را در دیدار مقابل استقلال، 2-0 به برتری برساند.

این عملکرد خوب مورایس در ورزشگاه آزادی، در دیدار مقابل پرسپولیس هم تکرار شد و آن ها بار دیگر توانستند در این ورزشگاه، بر میزبان خود غلبه کنند و قرمزها را با یک گل شکست دهند.

در فصل جاری، این اولین باری است که سپاهان در لیگ برتر پا به ورزشگاه آزادی می گذارد اما در همین فصل هم آن ها در مقابل استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته اند و در بازی رفت خود مقابل این دو تیم در نقش جهان، هر دو تیم را با نتیجه 1-0 شکست داده اند. شکستی که برای استقلال، تنها شکست شان تا اینجای لیگ برتر محسوب می شود.

با این حال نباید فراموش کرد که اوضاع استقلال و سپاهان برای بازی عصر سه شنبه کاملا با یکدیگر متفاوت است. استقلال در شرایطی از زردپوشان پذیرایی می کند که از ابتدای لیگ تا الان، در تمام بازی های خانگی خود در ورزشگاه آزادی پیروز شده و این رکوردی فوق العاده برای شاگردان جواد نکونام محسوب می شود و آن ها امروز هیچ هدفی جز تداوم این دستاورد مهم ندارند. از طرفی دیگر، سپاهان 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را با شکست پشت سر گذاشته و 11 بار دروازه خود را در مقابل حریفانش بازشده دیده. 

با توجه به این آمار و ارقام، باید دید امروز مورایس و تیمش می توانند خاطرات خوب خود از ورزشگاه آزادی و دیدار رفت این فصل مقابل استقلال را تکرار کنند و یا این که این بار نوبت جواد نکونام است تا مثل سایر رقبا، سپاهان را هم در ورزشگاه آزادی از مقابل بردارد؟

دیدگاه تان را بنویسید