جی پلاس

بی اخلاقی شهاب؛ حرفه ای گری باهویی در پرسپولیس

زاهدی در حالی که با پرسپولیس قرارداد دارد اما برای تحت فشار قراردادن باشگاه در تمرینات حاضر نمی شود؛ از آن سو نبیل باهویی که در آستانه فسخ با این تیم است در تمام تمرینات شرکت کرده.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در روزهای اخیر جدایی شهاب زاهدی از پرسپولیس جزو موضوعات مورد بحث در خصوص نقل و انتقالات قرمزپوشان پایتخت بوده است. در حالی که گفته می شود زاهدی از یک باشگاه ژاپنی پیشنهاد دارد اما او بعد از بازی با تراکتور در پاسخ به سوالی درباره این پیشنهاد طفره رفت و حاضر به پاسخگویی نشد.

بعد از آن زاهدی در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد تا اینگونه نارضایتی خود را برای عدم موافقت باشگاه با این انتقال اعلام کند. گفته می شود او در روزهای اخیر بارها به صورت رسمی درخواست خروج داده اما مسئولان و کادرفنی پرسپولیس به او اعلام کردند به این بازیکن نیاز دارند.

با وجود این مخالفت اما شهاب زاهدی در اقدامی غیرحرفه ای بازهم در تمرینات پرسپولیس حاضر نشد. این اقدام در هر لیگ خارجی رخ دهد با جریمه سنگین بازیکن همراه خواهد شد؛ البته اگر کسی جرات به انجام این کار داشته باشد!

زاهدی بعد از بازی با النصر و عدم گلزنی در لیگ که با انتقاد هواداران نسبت به عملکردش رو به رو شد در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و به نوعی پاسخ منتقدان را داد. او نوشت: بگذار بگویند و بگویند و بگویند؛ بگذار ببُرند و و بدوزند و بپوشند؛ تو بخند، گوش بده، خیره بمان، هیچ مگو!

از سوی دیگر نبیل باهویی مهاجم ناموفق پرسپولیس که از همان ابتدا خریدش مورد انتقاد هواداران قرار داشت با وجود آن که در آستانه فسخ با باشگاه قرار دارد در تمام تمرینات حاضر شده است. به نظر می رسد او تا ساعات آینده به صورت رسمی از جمع قرمزپوشان جدا شود اما برخلاف شهاب زاهدی آخرین تمرین خود را هم با پرسپولیس برگزار کرد.

با وجود اینکه باهویی همواره یک مهاجم کلاس پایین محسوب می شد اما رفتار او ثابت کرد حداقل الفبای حرفه ای گری فوتبال را به خوبی آموخته است. از آن سو زاهدی که دائم از علاقه اش به پرسپولیس سخن می گفت و جزو لژیونرهای فوتبال ایران به حساب می آمد در انجام ابتدایی ترین رفتار حرفه ای گری فوتبال عاجز مانده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید