در گفت و گو با جِی پلاس؛

کارشناس فوتبال: تیم ملی هنوز نتوانسته یک دفاع منسجم ایجاد کند

کارشناس فوتبال ایران گفت: از همان گذشته دفاع یکی از ضعف‌های تیم ملی ما بود و هنوز نتوانستیم یک دفاع منسجم ایجاد کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

 بهنام ابوالقاسم پور کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌ها و پیروزی مقابل فلسطین گفت: بازی پر گلی بود؛ از نظر سطح فوتبالی فلسطین را نمی‌توان با بازیکنان ما مقایسه کرد به طوری که مشاهده کردیم به بازی خشن روی آورده بودند و شجاع خلیل زاده و یکی دو بازیکن دیگر مصدوم شدند. تیم ما یک سر و گردن از فلسطین بالاتر بود. به نظرم مسابقه بدی نبود برای این که در بازی‌های بعد هماهنگ تر شود.

او در مورد ترکیب ابتدایی تیم تصریح کرد: ترکیب، ترکیبِ اصلی نبود و سردار آزمون هم تازه به تیم ملحق شده؛ در کل نیمکت خوبی داریم و با شرایط هر بازی ارنج متناسب با آن را خواهیم داشت. به نظرم برای بازی اول و این که بچه‌ها بیشتر یکدیگر را بشناسند بد نبود.

ابوالقاسم پور همچنین در خصوص وضعیت دفاع تیم ملی ایران مقابل فلسطین تصریح کرد: دفاع از قبل از این مسابقات نیز ضعف تیم ملی ما بوده و هنوز نتوانستیم دفاع مستحکمی را ایجاد کنیم. امیدوارم این ضعف را از بین ببریم.

کارشناس فوتبال ایران در پایان صحبت‌های خود با اشاره به دیدار بعدی تیم ملی مقابل هنگ کنگ گفت: به نظرم بازی سختی نیست و در همین سبک است اما نباید از این نکته بگذریم که این تیم توانست یک گل به امارات بزند. در هر صورت نباید دست کم گرفت چون به هر حال این تیم هم سبک خاص بازی خود را دارد و امیدوارم برنده باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید