تحقیر بایرن مونیخ و منچستریونایتد/ لیورپول دوباره کامبک زد!

تیم فوتبال بایرن مونیخ با 5 گل مقابل آینتراخت فرانکفورت شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه چهاردهمین هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت 18 به وقت تهران پنج مسابقه برگزار شد که در مهمترین و شاید عجیب‌ترین آنها، تیم فوتبال بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی در خانه اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 5 بر یک تن به شکست داد.

بایرن مونیخ که با بردن این بازی می‌توانست به صدر جدول برگردد، نه تنها موفق به انجام این کار نشد بلکه سنگین‌ترین شکست خود در بوندس‌لیگا از ماه نوامبر سال 2019 را متحمل شد. نکته جالب توجه اینکه سنگین‌ترین باخت باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا قبل از این بازی هم دقیقاً با همین نتیجه و خارج از خانه مقابل همین حریف رقم خورده بود.

با این نتیجه بایرن مونیخ 32 امتیازی ماند و نتوانست صدر جدول را از بایرلورکوزنی که اکنون با تعداد بازی برابر (هر دو تیم 13 بازی انجام داده‌اند) 35 امتیازی است، پس بگیرد. این در حالی است که اشتوتگارت رده سومی هم با 30 امتیاز در تعقیب باواریایی‌ها قرار دارد.

 

 در آغاز هفته شانزدهم  لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) از ساعت 16 به وقت تهران، لیورپول میهمان کریستال پالاس بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. لیورپول تا دقیقه 76 بازنده میدان بود اما گلزنی محمد صلاح یک دقیقه پس از 10 نفره شدن حریف با اخراج جردن آیو، میهمان را به بازی برگرداند. کامبک شاگردان یورگن کلوپ با ثبت دومین گل آنها در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم به وسیله هاروی الیوت کامل شد و به این ترتیب پایان دراماتیک بازی با اختصاص هر 3 امتیاز مسابقه به آنها همراه بود.

همچنین در دیگر بازی حساس این هفته، منچستریونایتد 3 بر 0 به بورنموث باخت. منچستریونایتد در شرایطی دومین شکست خود در سه هفته اخیر لیگ برتر انگلیس را متحمل شد که سه‌شنبه شب در آخرین و مهمترین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ خواهد بود و تنها در صورت کسب پیروزی در آن بازی، آن هم با اما و اگر، می‌تواند به مرحله حذفی صعود کند. باخت امروز شیاطین سرخ که هفتمین باخت‌شان در فصل جاری لیگ برتر جزیره بود، فعلاً آنها را با 27 امتیاز در رده ششم جدول نگه می‌دارد. این در حالی است که نیوکاسل با یک بازی کمتر و 26 امتیاز در تعقیب شاگردان اریک تن‌هاخ قرار دارد.

 

در چارچوب هفته شانزدهم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه ویلامارین میهمان رئال بتیس قرار گرفت که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. جود بلینگام بار دیگر برای رئال گلزنی کرد و تک گل بتیس را نیز روبیال به ثمر رساند تا پس از 5 برد متوالی، رئال مادرید سرانجام متوقف شود. رئال با این برد 39 امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول صعود کرد. جیرونا با 38 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید