نتایج فوتبال اروپا

تساوی بارسا در بازی ضعیف خارج از خانه/ چلسی بد باخت

بارسلونا در نمایشی ضعیف مقابل رایووایکانو به تساوی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روز دوم مسابقات هفته چهاردهم لالیگا از ساعت 16:30 امروز (شنبه) با بازی رایووایکانو - بارسلونا آغاز شد؛ دیداری که در نهایت با تساوی یک - یک و در واقع توقف شاگردان ژاوی هرناندس خاتمه یافت. 

بارسلونا در این بازی عملکرد ضعیفی به لحاظ تاکتیکی داشت و در دقیقه 39 گل خورد. آبی‌واناری‌پوشان اگرچه حملات پردامنه‌‌ای را تدارک می‌دیدند اما به دلیل عدم انسجام تاکتیکی موفق به گلزنی نمی‌شدند؛ بدین ترتیب صرفا گل به خودی بازیکن رایووایکانو در دقیقه 82 آنها را از شکست نجات داد.

بارسلونا با این تساوی 31 امتیازی شد و بدون توجه به بازی فردای رئال مادرید 32 امتیازی مقابل کادیز همچنان در جدول رده‌بندی پایین‌تر از این تیم سوم است. جیرونا با 34 امتیاز از 13 بازی صدرنشین است.

باخت سنگین چلسی مقابل نیوکاسل

در ادامه بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس چلسی در خانه نیوکاسل به میدان رفت و با نتیجه سنگین 4 بر یک شکست خورد. تک گل شیرهای لندن در این بازی را رحیم استرلینگ در دقیقه 23 وارد دروازه نیوکاسل کرد.

در آخرین بازی شب نخست هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال آرسنال از ساعت 21 امشب (شنبه) در خانه برنتفورد به میدان رفت و به سختی با تک گل دقیقه 88 کای هاورتز به پیروزی رسید.

سامان قدوس هافبک ملی‌پوش برنتفورد در این دیدار از ابتدا به میدان رفت و فیکس بازی کرد. وی در دقیقه 90 جای خود را به یورگنسن داد.

نتایج سایر بازی‌های همزمان به شرح زیر است:

برنلی یک - وستهام 2

ناتینگهام فارست 2 - برایتون 3

لوتون 2 - کریستال پالاس یک

شفیلد یونایتد یک - بورنموث 3

پیروزی دورتموند و بایرلورکوزن در آلمان

روز دوم هفته دوازدهم بوندس لیگا دورتموند پذیرای بوروسیا مونشن‌گلادباخ بود و با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید. گل‌های دورتموند توسط مارسل سابیتزر (30)، نیکلاس فولکروگ (32)، جیم باینو گیتنز (45) و دونیل مالن (7+90) زده شدند.

در دیگر دیدار مهم روز دوم؛ بایرلورکوزن با هدایت ژابی آلونسو مقابل وردربرمن به پیروزی 3 بر صفر رسید. لورکوزن با این پیروزی 34 امتیازی شد و بالاتر از بایرن مونیخ 32 امتیازی به صدرنشینی خود ادامه داد.

در دیگر بازی‌های برگزار شده، نتایج به شرح زیر رقم خورد:

یونیون برلین یک - آگزبورگ یک

فرایبورگ یک - دارمشتات یک

ولفسبورگ 2 - لایپزیگ یک

فتح برگامو توسط ناپولی

در ادامه بازی‌های روز نخست هفته سیزدهم سری A ایتالیا؛ تیم فوتبال ناپولی در دیداری خارج از خانه از ساعت 20:30 امشب (شنبه) میهمان آتالانتا بود که این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر یک شاگردان ماتزاری خاتمه یافت.

برای ناپولی در این مسابقه کواراتسخلیا در دقیقه 44 و الیف الماس در دقیقه 79 گلزنی کردند. گل رحمانی دیگر بازیکن ناپولی نیز از سوی VAR رد شد. این اولین بازی والتر ماتزاری به عنوان سرمربی جدید ناپولی محسوب می‌شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید