لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان 9-0 آلمالیق؛ آزادی روی سر ازبک ها خراب شد!

سپاهان دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا را با آتش بازی و 9تایی کردن آلمالیق ازبکستان در ورزشگاه آزادی به پایان رساند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سپاهان در اولین بازی دور برگشت خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت و در یک بازی جذاب با نتیجه پرگل 9 بر 0 حریفش را شکست داد. سپاهان 2 گل هم زد که توسط VAR مردود شد و یک بار هم دانشگر در شرایط آفساید گل زد.

شاگردان مورایس بازی رفت را 3 بر یک بردند. با این برد سپاهان 7 امتیازی شد.

با توجه به لغو دیدار سپاهان و الاتحاد در هفته دوم توسط ناظر مسابقه، کمیته انضباطی AFC علاوه بر جریمه مالی و اعلام 3 بر 0 نتیجه آن دیدار، زردپوشان اصفهانی را به 3 بازی خارج از ورزشگاه نقش جهان محکوم کرد. به همین دلیل سپاهان در ورزشگاه آزادی مقابل حریفش قرار گرفت در حالی که پیش از آن هم نساجی و نوبهار در همین ورزشگاه بازی کردند!

گزارش بازی

سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضاییان، محمد کریمی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، احسان پهلوان و رضا اسدی

آلمالیق: بوتیرعلی ارگاشف، اکرم کومیلوف، بوسینوف، رحمانوف، احمدعلیف، کاظیموف، کاظیموف، گیوسوف، تورسونوف، حسنوف و بواکی

دقیقه ۸ (گل اول سپاهان): سپاهانی‌ها کار را به واسطه تشویق پر شور هواداران با فشار زیاد روی دروازه مهمان آغاز کردند تا خیلی زود، با ضربه والی فرشاد احمدزاده به گل اول دست یابند. دقیقه ۱۱ (گل دوم و مردود سپاهان): در دقیقه ۱۱ هم فرشاد احمدزاده موفق شد گل دوم زردپوشان را به ثمر برساند، اما پس از بازبینی مجدد صحنه توسط VAR، داور مسابقه خطای هند محمد قربانی را اعلام کرد تا این گل مردود شود. به این ترتیب بازی یک بر صفر پیگیری شد. دقیقه ۲۰: فرشاد احمدزاده که بی شک ستاره سپاهان در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی بود، سانتر خطرناکی را از سمت راست به روی دروازه آلمالیق انجام داد که توسط دروازه‌بان این تیم دفع شد. دقیقه ۳۱: نفوذ انفرادی محمدجواد حسین‌نژاد او را در موقعیت شوت قرار داد که ضربه این بازیکن جوان با اختلاف از کنار دروازه ارگاشف بیرون رفت. دقیقه ۴۳: پاس رو به عقب میلاد زکی‌پور با سر، در محوطه جریمه آلمالیق به احسان پهلوان رسید که برخورد او با بازیکن این تیم، از نظر داور پنالتی نبود. 45+6: نیمه نخست بازی در حالی یک بر صفر به پایان رسید که نماینده ازبکستان حتی یک شوت هم به سمت دروازه نماینده ایران نزد.

دقیقه ۵۵ (گل دوم و مردود سپاهان): سپاهان که این نیمه را هم هجومی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی همین نیمه به گل رسید. ارگاشف ابتدا ضربه پشت پای اسدی از داخل محوطه ۶ قدم را دفع کرد اما در توپ برگشتی محمدجواد حسین‌نژاد با یک ضربه والی گل دوم شاگردان مورایس را به ثبت رساند اما به دلیل آفساید رضا اسدی در صحنه اول، این گل هم مردود شد.   دقیقه ۵۹ (گل دوم سپاهان): رضا اسدی دقایقی بعد از گل مردود سپاهان، روی سانتر زکی‌پور با ضربه سر خود زردپوشان را دو بر صفر پیش انداخت تا پس از دو گل مردود، شاگردان مورایس اختلاف را افزایش دهند. دقیقه ۶۰ (گل سوم سپاهان): تنها یک دقیقه بعد از گل دوم، محمدجواد حسین‌نژاد با حرکت تکنیکی خود دفاع آلمالیق را بهم ریخت تا با ضربه پر قدرت خود که پس از برخورد به بازیکن آلمالیق تغییر جهت داد، سومین گل سپاهان را به ثمر برساند.  دقیقه ۶۲ (گل چهارم سپاهان): رامین رضاییان از سمت راست ضربه کرنر را روی دروازه آلمالیق ارسال کرد که رضا اسدی با ضربه سر توپ را مقابل پای محمد قربانی قرار داد تا او زردپوشان را ۴ بر صفر پیش بیندازد. دقیقه ۶۶: اکرموف کمیلوف مدافع تیم آلمالیق به دلیل خطای عمدی که روی رامین رضاییان انجام داد، با کارت قرمز مستقم از بازی اخراج شد. دقیقه ۷۱ (گل پنجم سپاهان): در ادامه آتش بازی شاگردان مورایس، با اشتباه مرگبار ارگاشف دروازه‌بان تیم آلمالیق، رامین رضاییان موفق شد گل پنجم این زرپوشان را به ثمر برساند. دقیقه ۷۹ (گل ششم سپاهان): مهاجم تعویضی سپاهان موفق شداز روی نقطه پنالتی، شاگردان مورایس را ۶ بر صفر پیش بیندازد. او جانشین رضا اسدی شده بود. دقیقه ۸۲ (گل هفتم سپاهان): شهریار مغانلو تنها یک دقیقه بعد از ورود خود به زمین، با عیسی آل‌کثیر یک و دو کرد تا در دومین لمس توپ خود، گل هفتم سپاهان را به ثمر برساند. دقیقه ۸۷ (گل هشتم سپاهان): در ادامه اشتباهات دفاع از هم پاشیده آلمالیق، عیسی ال‌کثیر موفق شد دبل کرده و سپاهان را به گل هشتم برساند. دقیقه ۹۳ (گل نهم سپاهان): این بار نوبت حسین نژاد بود که دبل کند و آخرین گل سپاهان را وارد دروازه ارگاشف نگون بخت کند.

Untitled

 

 

 گل اول سپاهان به آلمالیق توسط فرشاد احمدزاده در دقیقه 8

 گل دوم سپاهان به آلمالیق توسط رضا اسدی در دقیقه 59

گل سوم سپاهان به آلمالیق توسط محمدجواد حسین‌نژاد در دقیقه 60

 گل چهارم سپاهان به آلمالیق توسط محمد قربانی در دقیقه 62

 گل پنجم سپاهان به آلمالیق توسط رامین رضاییان در دقیقه 71

گل ششم سپاهان توسط آل کثیر از روی نقطه پنالتی در دقیقه 77

 گل هفتم سپاهان به آلمالیق توسط شهریار مغانلو در دقیقه 82

گل هشتم سپاهان به آلمالیق توسط عیسی آل‌کثیر در دقیقه 87

 گل نهم سپاهان به آلمالیق توسط حسین نژاد در دقیقه 90+3

 

هفته چهارم

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ
نسف قارشی 1 1 شارجه دوشنبه 15 آبان
نساجی 1 3 ناوباهور دوشنبه 15 آبان
بمبئی سیتی 0 2 الهلال دوشنبه 15 آبان
سپاهان 9 0 آلمالیق دوشنبه 15 آبان
نیرو هوایی 2 0 الاتحاد دوشنبه 15 آبان
الفیصلی 2 0 السد دوشنبه 15 آبان
آهال     پاختاکور سه شنبه 16 آبان
استقلال     پرسپولیس سه شنبه 16 آبان
الفیحا     العین سه شنبه 16 آبان
الدحیل     النصر سه شنبه 16 آبان

 

دیدگاه تان را بنویسید