صحبت های بازیکنان ایران بعد از پیروزی بر قطر

ملی پوشان والیبال ایران از تلاش برای فراموشی دو باخت مقابل آلمان و اوکراین در انتخابی المپیک صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی جلوه در رابطه با پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر قطر اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که مقابل قطر به پیروزی دست پیدا کردیم. بعد از سفر دشواری که از برزیل به چین داشتیم، تمام مسائل را کنار گذاشتیم و همه تمرکز تیم روی این بود که بهترین عملکرد خود را داشته باشد و در این تورنمنت که مهم‌ترین مسابقات امسال است، بهترین نتیجه را بگیریم. در دو بازی اول آن شرایطی که فکرش را می‌کردیم و دوست داشتیم، اتفاق نیفتاد اما از بازی مقابل قطر اوضاع تغییر کرد. با اینکه مسابقه امروز ایران به وقت صبح برگزار شد، بازیکنان شرایط خوبی داشتند و رفته رفته نیز وضعیت بهتر می‌شود. احساس می‌کنم که قرار است در ادامه بازی‌های بهتری به نمایش بگذاریم تا رنکینگ تیم ملی را حفظ کنیم و از طرف دیگر به کسب سهمیه نیز هنوز امید داریم. امیدوارم با بهترین عملکرد دل مردم را شاد کنیم و حس خوب والیبالی را به کانون گرم خانواده‌ها برگردانیم.

شهروز همایونفرمنش نیز در پایان این بازی گفت: در چند وقت اخیر تیم ایران با قطر بازی کرده بود و به همین خاطر شناخت خوبی نسبت به این تیم داشتیم. با آنالیز و شناخت کامل وارد بازی شدیم.  از نظر ذهنی ریکاوری خوبی داشتیم. نوساناتی در بازی برابر قطر نیز داشتیم اما خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم و با یک برد دلچسب برای رقابت‌های آینده آماده می‌شویم. تیم ایران بازی به بازی جلو می‌رود و هر مسابقه شرایط خودش را دارد. دو شکست قبلی را فراموش کردیم و سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. هنوز شانس صعود داریم چون تیم‌های دیگر نیز قطعاً برد و باخت خواهند داشت. امیدواریم با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم، صعودمان به المپیک را قطعی کنیم.

محمد ولی‌زاده گفت: امروز با تیم قطر بازی داشتیم که تیمی چند ملیتی محسوب می‌شود و از همه کشورها بازیکن دارد. هشت روز پیش با قطر بازی داشتیم و از آن زمان آنالیز خوبی از این تیم انجام دادیم. دو بازیکن آن‌ها نیز نیامده بودند اما در نهایت توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم و یک برد خوب کسب کنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم. تیم ایران بازی به بازی پیش می‌رود. می‌دانیم که در مسابقات بعدی شرایط سختی داریم. در گروه دشواری قرار داریم اما امیدواریم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید