شاهکار جدید صداوسیما در پخش زنده تکواندو!

رقابت های گرندپری تکواندو در حالی به شکل زنده پخش شد که ابدا رنگ و بوی زنده نداشت!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رقابت های جایزه بزرگ تکواندو در پاریس در حال برگزاری است. که دو نماینده ایران در یک وزن به فینال راه یافته اند. شبکه ورزش این رقابت ها را به شکل زنده پخش می کند. اما در واقع این پخش اصلا و ابدا زنده نیست.

البته مخاطبان به خوبی در جریان هستند که تمام رقابت های زنده در واقع به شکل دقیق زنده نیست و همیشه 5-10 ثانیه تاخیر جهت ملاحظات فنی و غیرفنی وجود دارد اما در رقابت تکواندو مساله فراتر از این بود و حدود ده دقیقه تاخیر در پخش زنده وجود داشت.

در مرحله نیمه نهایی ابوالفضل زندی حریفش را شکست داده و مبارزه اش تمام شده بود و کارشناسان و مفسران مسابقات در پخش زنده اینترنتی در حال تمجید از نوجوان خوش تکنیک ایران بودند، تا مبارزه حاجی موسائی فرا برسد. مبارزه حاجی موسائی شروع شد و شبکه ورزش تازه شروع به پخش رقابت زندی با برچسب زنده کرد. در شرایطی که مبارزه زنده در سه وقت تمام شده بود و دقایقی هم از اتمامش می گذشت.

دیدار دیگر نیمه نهایی هم به همین شکل پخش شد. پس از پایان رقابت حاجی موسائی که با برد او همراه شده بود، مفسر تلویزیونی در حال تحلیل نسل جدید تکواندوی ایران بود و های لایت های مبارزه حاجی موسائی در مسیر فینالیست شدن پخش می شد، اما حدود 5 دقیقه بعد مبارزه مهدی با برچسب زنده پخش شد که با توجه به این که خود رقابت 5 دقیقه طول کشید و 5 دقیقه بعدش پخش شد، این پوشش تلویزیونی ده دقیقه با رقابت زنده فاصله زمانی داشت!

این گونه بود که خبر نتیجه فینال تمام ایرانی گرندپری تکواندو در حالی روی خروجی جی پلاس قرار داشت که رقابت نیمه هایی به اصطلاح زنده در حال پخش بود!

دیدگاه تان را بنویسید