واکنش همسر کاوه رضایی به قرارداد 15 میلیاردی با سپاهان

فرنوش شیخی به شایعه قرارداد 15 میلیاردی اش با سپاهان برای دور زدن سقف قرارداد لیگ برتر فوتبال واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رسانه طرفداری در مطلبی مدعی شد که یکی از باشگاه های لیگ برتر برای دور زدن سقف بودجه یک چهارم مبلغ پرداختی به بازیکن را در قرارداد او ذکر کرده و باقی مانده را را به نام همسرش که یکی از ملی پوشان رشته دیگری است ثبت کرده است.

این رسانه نوشت:

روز قبل بود که نایب رییس فدراسیون فوتبال از تخلف دو باشگاه لیگ برتری در بحث نقل و انتقالات تابستانی خبر داد و تاکید کرد پرونده هایشان باید به کمیته انضباطی برود. گویا یکی از دروازه بان های تیم های لیگ برتری که در زمان نقل و انتقالات نیز حرف و حدیث های زیادی در مورد رقم توافقش با این باشگاه ایجاد شد، اگرچه با باشگاهش قرارداد ریالی امضا کرده اما طبق توافق ها هر وقت قیمت دلار افزایش پیدا کرد به همان میزان روی قرارداد ریالی او نیز تاثیر گذاشته و رقم قراردادش اضافه می شود. یکی از باشگاه های لیگ برتری با یکی از مهاجمان لیگ قرارداد 5 میلیاردی امضا کرده و با همسر این بازیکن نیز قرارداد جداگانه 15 میلیاردی به امضا رسانده است، به این بهانه که همسر این بازیکن، عضو تیم یک رشته دیگر است!

قنبرزاده با اشاره به همین موارد از ارجاع این پرونده ها به کمیته انضباطی خبر داد و باید دید درنهایت نتایج بازی های تیم های متخلف طبق قانون 3 بر صفر می شود یا نه.

در این میان با وجود اینکه این رسانه نامی از بازیکن مورد نظر نیاورده اما فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی مهاجم سپاهان که از ملی پوشان والیبال زنان است، با انتشار پستی به آن واکنش نشان داد.

 

photo_2023-08-29_16-34-05

دیدگاه تان را بنویسید