جی پلاس

روبیالس استعفا نداد/ رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا تعلیق می شود

رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا که اعلام کرد به خاطر تعرض به جنی ارموسو استعفا نخواهد داد به زودی تعلیق خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: امروز (جمعه) جلسه اضطراری در فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار شد تا لوییس روبیالس به خاطر تعرض به جنی ارموسو در مراسم اهدای جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ استعفا دهد. پس از قهرمانی تیم ملی اسپانیا رییس فدراسیون این کشور اقدام غیر اخلاقی نسبت به بازیکن ملی پوش انجام داد. سپس تصاویر دیگری از روبیالس منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرد. 

رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا در جلسه اضطراری حاضر شد تا مطابق انتظارها استعفا بدهد اما او تنها از خوشحالی خارج از عرفش در جایگاه عذرخواهی کرد و گفت: از قهرمانی خیلی هیجان زده بودم و آن حرکت را انجام دادم که به همین خاطر عذرخواهی می کنم. 

روبیالس اقدام غیر اخلاقی اش را نسبت به ارموسو تنها یک برخورد عنوان کرد و گفت: هیچ اجباری نبود و آن حرکت را به شکلی انجام دادم که می توانستم نسبت به دخترم انجام دهم. من رابطه خوبی با بازیکنان دارم. در مراسم اهدای جوایز به ارموسو گفتم که پنالتی را فراموش کن، تو در جام جهانی عالی عمل کردی. او به من گفت که تو یک ستاره هستی. من گفتم: یک کم؟ و سپس آن اتفاق افتاد. 

رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا افزود: از پنج سال پیش به دنبال زمین زدن من هستند. افراد سیاسی آن را یک تعرض خواندند. آن ها تلاش کردند من را به شکل علنی بکشند اما من از خود دفاع خواهم کرد. فمنیسم غیرواقعی دنبال حقیقت نیست. آن ها فشار زیادی به من آوردند و رسانه می خواهد من را بکشد. می خواهند به این کمپین ادامه دهند اما برایم اهمیتی ندارد. 

روبیالس در پایان گفت: آیا این اتفاق به اندازه ای بد بود که باید این سازمان را ترک کنم؟ نه. من استعفا نمی دهم. من استعفا نمی دهم. به خاطر یک برخورد استعفا نمی دهم و تا پایان تلاش خواهم کرد. امیدوارم عدالت در رابطه با من اجرا شود. حقیقت مشخص است. مردم می دانند چه اتفاقی افتاد. 

پس از اظهارات رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا، دادگاه برای تعرض احتمالی به ارموسو پرونده تشکیل داد و روبیالس به زودی از سمتش تعلیق خواهد شد. 

دیدگاه تان را بنویسید