حواشی کامل جدال سپاهان و استقلال| دعوا و نارنجک و سطل ماست+ عکس و ویدیو

بازی سپاهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر با حواشی متعددی همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم‌های سپاهان و استقلال در ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل رضا اسدی به سود سپاهان به پایان رسید.

* شرایط نامناسب زمین ورزشگاه نقش جهان سبب اعتراض استقلالی‌ها شد.

* پیام نیازمند که به دلیل درگذشت پدرش پیش از بازی با استقلال فقط در یک جلسه تمرینی شرکت کرد، در این بازی با بستن بازوبند کاپیتانی سپاهان به زمین رفت. این دروازه‌بان با در دست داشتن قاب عکس پدر مرحومش در عکس تیمی سپاهان شرکت کرد.

 

* قبل از آغاز مسابقه ترافیک شدیدی اطراف ورزشگاه نقش جهان وجود داشت و با وجود گذشت حدود 10 دقیقه از شروع مسابقه هواداران همچنان در حال ورود به استادیوم بودند.

 

* هواداران سپاهان پیش از شروع بازی روی سکوها با استفاده از مواد آتش‌زا، آتش بازی به راه انداختند که استقلالی‌ها نیز در پاسخ به این حرکت مواد آتش زا را روشن کردند.

*هواداران سپاهان در ابتدای نیمه دوم دیدار با استقلال شروع به موج مکزیکی و استفاده از نور موبایل‌های خود برای رقص نور در ورزشگاه کردند.

* در دقیقه 83 کادر فنی و بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند داور باید برخورد توپ به دست سیاوش یزدانی روی ضربه مهرداد محمدی را پنالتی اعلام کند و به همین دلیل به شدت به کوپال ناظمی اعتراض کردند. همین موضوع سبب شد سرمربی آبی‌پوشان با کارت زرد داور جریمه شود.

* فرشاد احمدزاده بازیکن سپاهان نیز به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد دوم و اخراج از زمین مواجه شد.

* در لحظاتی که پیام نیازمند در دقیقه 90 دچار مصدومیت شده بود نکونام بازیکنان استقلال را به کنار زمین فرا خواند و نکاتی را به آنها گوش‌زد کرد. برای نیمه دوم این مسابقه نیز 7 دقیقه وقت اضافه اعلام شد.

* سیاوش یزدانی که در بازی سال گذشته سپاهان مقابل استقلال با یک پنالتی روی شهریار مغانلو و سپس حضور در تیم اصفهانی جنجال ساز شده بود، با ورود به زمین در دقیقه 80 برای اولین بار مقابل تیم سابقش قرار گرفت.

* بیش از 55 هزار هوادار برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه حضور داشتند.

* پیام نیازمند در پایان بازی و پس از برتری یک بر صفر سپاهان روی زمین افتاده و گریه کرد. هم تیمی‌های او نیز بالای سر کاپیتان تیم‌شان حاضر شده و به نیازمند روحیه دادند.

درگیری بین عکاسان اصفهانی و کادر فنی استقلال

به دلیل مشکل پیش‌آمده برای یکی از عکاسان کنار زمین، مسابقه برای دقایقی متوقف شد.

لحظه انتقال خبرنگار مصدوم به بیمارستان

تنش بین هواداران سپاهان و استقلال در پایان بازی

اشک پیام نیازمندپس از پیروزی در مسابقه بزرگ درآمد. دروازه‌بان سپاهان به تازگی پدر خود را از دست داده است.

پرتاب ظرف ماست به سمت فرشاد احمدزاده!

دیدگاه تان را بنویسید