جی پلاس

انگلیس در یک هشتم نهایی/ نخستین امتیاز آرژانتین در جام جهانی زنان

تیم فوتبال زنان انگلیس توانست به یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۳ استرالیا- نیوزلند صعود کند و آرژانتین نخستین امتیازش را در این رقابت ها به دست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: در ادامه بازی های مرحله گروهی جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ انگلیس با کسب دومین برد صعودش را به یک هشتم نهایی قطعی کرد و آرژانتین توانست با کامبک برابر آفریقای جنوبی نخستین امتیازش را در این رقابت ها به دست آورد. 

بامداد جمعه در گروه G آرژانتین برابر آفریقای جنوبی قرار گرفت و این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. موتلهالو و کگاتلانا برای آفریقای جنوبی گلزنی کردند اما بروان و نونیس با گلزنی در دقایق ۷۴ و ۷۹ توانستند بازی را مساوی کنند. آرژانتین و آفریقا نخستین امتیازهایشان را در این جام کسب کردند. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

انگلیس در گروه D به مصاف دانمارک رفت و با یک گل پیروز شد. شیرها با گل زیبای جیمز در دقیقه شش پیش افتادند و در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. انگلیس شش امتیازی شد و به دور بعد صعود کرد. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

در دیگر دیدار این گروه چین مقابل هائیتی قرار گرفت و یک بر صفر پیروز شد. چین بازی را در اختیار داشت اما اخراج رویی ژانگ در دقیقه ۲۹ روند بازی را عوض کرد و هائیتی صاحب توپ و میانه میدان شد. با این حال در یکی از حمله ها چین صاحب پنالتی شد و  شوانگ وانگ در دقیقه ۷۴ نتیجه را یک بر صفر کرد. چین با این برد سه امتیازی شد و شانس صعود خواهد داشت. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

دیدگاه تان را بنویسید