جی پلاس

توقف آمریکا و کامبک نیجریه برابر میزبان در جام جهانی زنان

تیم فوتبال زنان آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۳ حریف هلند نشد و نیجریه توانست استرالیا میزبان را شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: در ادامه بازی های مرحله گروهی جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ آمریکا برابر هلند متوقف شد و نیجریه با کامبک مقابل استرالیا نخستین پیروزی اش را در این رقابت ها به دست آورد. 

بامداد پنجشنبه آمریکا برابر هلند قرار گرفت که این دیدار با تساوی یک یک تمام شد. گل نخست بازی را رورد در دقیقه ۱۷ برای هلند به ثمر رساند. از سال ۲۰۱۱ برای اولین بار بود که آمریکا در جام جهانی از حریفش عقب می افتاد. نارنجی پوشان پیروزی شان را تا پایان نیمه نخست حفظ کردند. هوران در دقیقه ۶۰ توانست بازی را مساوی کند. هر دو تیم با چهار امتیاز رتبه های اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده اند. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

در دیگر بازی گروه E پرتغال به مصاف ویتنام رفت و با دو گل حریف آسیایی اش را شکست داد‌. انکارناکائو و نازارت گل های تیم اروپایی را در نیمه نخست به ثمر رساندند تا نخستین برد پرتغال در جام جهانی رقم بخورد. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

در آخرین بازی استرالیا و نیجریه از گروه B به مصاف هم رفتند و میزبان ۳ بر ۲ شکست خورد. کانگوروها در وقت های اضافه نیمه نخست دروازه نیجریه را توسط فان اگموند باز کردند اما لحظاتی بعد گل مساوی را دریافت کردند. کانو این گل را به ثمر رساند. در نیمه دوم دوباره نیجریه به گل دست یافت. اوهیل گلزنی کرد و در دقیقه ۷۲ اوشوالا گل سوم تیمشان را به ثمر رساند. در وقت های اضافه استرالیا با گلزنی کندی اختلاف را به حداقل رساند اما آن کافی نبود. نیجریه با این پیروزی مانند کانادا چهار امتیازی شد. استرالیا سه امتیازی در جایگاه سوم قرار گرفت. 

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳

دیدگاه تان را بنویسید