قائدی: متحدیم حاشیه درست نکنید!

بازیکن تیم ملی درباره مسابقات کافا توضیحاتی ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهدی قایدی در زمان بازگشت اعضای تیم ملی به ایران از ازبکستان با پایان تورنمنت کافا در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تورنمنت خیلی خوبی بود؛ توانستیم با یک کیفیت خیلی بالا به قهرمانی دست پیدا کنیم که این اتفاق می‌تواند در آینده به ما کمک کند، چراکه روحیه بالایی به دست آوردیم.

او ادامه داد: مهم نبود حریفان ما چه تیم‌هایی هستند؛ هدف ما خیلی بزرگ بود و همبستگی داشتیم. امیدوارم این قهرمانی موجب شود با انگیزه زیادی در جام ملت‌ها حضور پیدا کنیم.

این ملی‌پوش در خصوص عکس دسته جمعی بازیکنان تیم ایران قبل از دیدار با ازبکستان که گفته شد در راستای حمایت از قلعه‌نویی است، ابراز کرد: سوال حاشیه‌ای نپرسید! آن عکس برای نشان دادن همدلی تیم ملی بود و نشان دادیم همینطور پشت هم هستیم تا به موفقیت برسیم.

قایدی در خصوص نمایش درگیرانه و فیزیکی ازبکستان در فینال کافا ابراز کرد: آنها تیم خوبی داشتند و در زمین خود با هواداران‌شان مقابل ما قرار گرفتند که طبیعی بود آن اتفاقات بیفتد ولی ما با تمرکز بالا توانستیم در این بازی سخت به برتری برسیم.

او پیرامون اهمیت انجام دیدارهای تدارکاتی دشوارتر در فیفا دی بعدی برای آمادگی در جام ملت‌ها اظهار کرد: مطمئنا باید این اتفاق بیفتد و دوست دارم با تیم‌های بزرگتر بازی کنیم چون اگر مقابل حریفان سرسخت زخم و شلاق بخوریم، بهتر است و می‌تواند به ما کمک کند. بزرگترها و کاپیتان‌های تیم ملی و مربیان نیز تاکید به انجام بازی‌های بزرگتر دارند و امیدوارم دیدارهای دوستانه خیلی خوبی داشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید