مسی: سن من بعد از جام جهانی 2026 زیاد است

لیونل مسی گفت: سن من بعد از جام جهانی ۲۰۲۶ زیاد است و بازی کردن سخت می شود

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لیونل مسی ستاره بزرگ آرژانتینی در مصاحبه خود گفت: "من از حضور در این اردو لذت می‌برم. هوا خیلی گرم و شرجی است، ولی ما همچنان به تلاش برای آرژانتین ادامه می‌دهیم و مصمم هستیم که بهتر و قوی‌تر بشویم".

مسی درباره صحبت‌هایش درباره بازی نکردن در جام جهانی 2026 گفت: "فکر می‌کنم چیزی که گفتم، با توجه به سن و سالی که در آن زمان خواهم داشت، طبیعی است. بازی کردن در آن زمان سخت است، ولی همان‌طور که اخیرا گفتم من فعلا از لحظه حال و زندگی روزمره لذت می‌برم. تا جام جهانی بعدی خیلی زمان مانده و ما تازه جام جهانی قبلی را تمام کرده‌ایم".

در ادامه مصاحبه‌گر از مسی درباره پیوستنش به اینترمیامی پرسید. لئو در پاسخ گفت: "احساسم از پیوستن به اینترمیامی؟ من الان به فکر تعطیلات هستم و بعد از تمام شدن تعطیلاتم همه چیز از نو شروع می‌شود. با اینکه اوایل این ایده عجیب بود، ولی ما از تصمیمی که گرفتیم خوشحالیم. مشتاقیم با این چالش جدید مواجه شویم".

مسی در پاسخ به این سوال که دوست دارد 30 سال دیگر به چه شکلی به یاد آورده شود گفت: "نسل جدید من را خیلی دنبال می‌کند، هوایم را دارد و از من دفاع می‌کند. من فراتر از دنیای ورزش به عنوان یک انسان از این بابت خیلی خوشحالم و امیدوارم تا آن زمان همچنان در ذهن مردم باشم".

 

 

دیدگاه تان را بنویسید