گفت و گوی جی پلاس؛

کارشناس والیبال: مشکلات زیاد است اما فعلا نمی‌گویم تا تیم ملی وارد حاشیه نشود

کارشناس والیبال ایران اعتقاد دارد مشکلات زیادی داریم اما بهتر است فعلا در موردش صحبت نکنیم تا حاشیه وارد تیم ملی نشود.

لینک کوتاه کپی شد

محمد محمدکاظم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها گفت: فکر می‌کنم از نظر بدنی و ذهنی یک مقدار آماده نبودیم،  با شرایط ایده‌آل وارد مسابقات نشدیم، تدارکات لازم را ندیدیم و نتیجه‌اش را هم در هفته اول مشاهده کردیم. امیدوارم تیم رویه‌ای داشته باشد که بتواند در هفته دوم مشکلات را برطرف کند. اگر بخواهیم فنی صحبت کنیم روی اکثر نقاط والیبال از جمله حمله و دفاع مشکل داشتیم؛ قسمت‌هایی از بازی را خوب بودیم ولی زیاد نتوانستیم شرایط ایده‌آل را فراهم کنیم.

او با اشاره به اهمیت لیگ ملت‌ها با توجه به اینکه انتخابی المپیک است تصریح کرد: به نظرم نسبت به این قضیه روشن نبودیم که این سه چهار تورنمنتی که در پیش داریم برای ما بازی مرگ و زندگی است و باید در تعادل مناسبی قرار بگیریم تا بتوانیم مستقیم به المپیک راه پیدا کنیم. یک سری تغییرات نابجایی که ایجاد کردیم و عدم تدارکات مناسب تیم را دچار مشکل کرد. امیدوارم این سه چهار بازی که گذراندیم حکم بازی تدارکاتی را برای ما داشته باشد و از هفته دوم به بعد نتیجه لازم را کسب کنیم.

محمدکاظم با بیان اینکه برای صحبت در مورد عملکرد بهروز عطایی زود است گفت: الان نمی‌توان کسی را قضاوت کرد. ما اول از همه تیممان مشکل بدنی دارد و تعویض‌های زیادی که انجام می‌دهیم مشخص کننده این موضوع است و بچه‌ها نمی‌توانند خواسته‌‎های کادر فنی را عملی کنند. یک بخشی به آمادگی ذهنی برمی‌گردد اما بخش مهم آن به آمادگی بدنی مربوط می‌شود.

کارشناش والیبال ایران در خصوص دو بازیکن جدیدی که در لیگ ملت‌ها به تیم اضافه شدند تصریح کرد: دو بازیکن جدیدی که تا کنون برای تیم ملی بازی نکردند اگر بخواهیم عملکردشان را بررسی کنیم به نظر من بد نبودند. ولی زاده که تقریبا همه بازی‌ها را فیکس بازی کرد، تعویض هم نشد و توقعی که داشتیم را برآورده کرد؛ خانزاده هم بالاخره هنوز باید برای تیم ملی جوانان ما بازی کند و نمی‌توان از جوانی که اولین بازی‌اش برای تیم ملی بزرگسالان بوده انتظار زیادی داشت. در کل فکر کنم شرایط بدی نداشتند اما لیگ ملت‌ها تورنمنت سنگینی است و باید قبول کنیم یک سری  تیم‌های هم رده ما با ترکیب اصلی آمدند؛ تیم‌هایی که با تیم جوان آمدند در رنکینگ جایگاه بالایی دارند و نگران المپیک نیستند.

محمد محمدکاظم در پایان صحبت‌های خود گفت: در هر صورت ما می‌توانستیم با موقعیت بهتری در این مسابقت شرکت کنیم و حداقل هفته اول را با دو برد و دو باخت تمام کنیم اما به هر حال این شرایط رقم خورد. مشکلات زیاد داریم اما بهتر است فعلا در موردش صحبت نکنیم تا حاشیه وارد تیم نشود.  امیدوارم تیم روند خوبی را پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید