لیگ ملت های ۲۰۲۳

ملی پوشان والیبال ایران وعده آینده را دادند

بازیکنان تیم ملی والیبال امیدوارند که عملکرد ایران در بازی های بعدی بهتر شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست 3-2 مقابل لهستان گفت: دو ست اول و دوم از لهستان پیش بودیم اما این ورزش والیبال است و تا زمانی که داور سوت نزده بازی تمام نشده است. ست سوم آن‌ها بهتر کار کردند و بازیکنان ایران کمی تحلیل رفتند. ورق بازی برگشت و نتیجه مسابقه را واگذار کردیم. امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کنیم و نتیجه‌ای درست به دست آوریم. امسال 60 درصد بازیکنان اولین تورنمنت بین‌المللی‌ بزرگسالانشان را تجربه می‌کنند و این کار را کمی برای تیم سخت می‌کند، اما انگیزه زیادی دارند و می‌توانند خوب بازی کنند، قطعا بازی به بازی شرایطمان بهتر می‌شود و امیدوارم بتوانیم در مسابقه بعدی نتیجه خوبی بگیریم.

همچنین محمدطاهر وادی، پاسور تیم ملی ایران پس از این دیدار گفت: دو ست ابتدایی را خیلی خوب شروع کردیم و به بازی تسلط داشتیم اما اتفاقاتی رخ داد که ست سوم نتوانستیم عملکرد دو گیم قبل را داشته باشیم و در ادامه افت کردیم. عملکرد تیم ایران از مسابقه اول مقابل ژاپن خیلی بهتر بود و بازیکنان تمام تلاش کردند. با یک ریکاوری خوب برای مسابقات بعدی آماده می‌شویم و امیدوارم برد به همراه داشته باشد.

پاسور تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این که مقداری زمان می‎‌برد تا بازیکنان جوان با تیم هماهنگ شوند، تصریح کرد: بزرگ‌ترهای تیم به این بازیکنان کمک می‌کنند تا رفته رفته هماهنگی لازم را به دست آورند. با توجه به دو شکستی که داشتیم در دو مسابقه آینده محکوم به برد هستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا پیروز میدان باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید