همشهری ها تشنه انتقام از رئال

رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، در کنفرانس پیش از بازی فردای تیمش مقابل رئال مادرید گفت سیتیزن‌ها تشنه گرفتن انتقام شکست پارسال از لوس بلانکوس هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ برای دیداری حساس و سرنوشت‌ساز وارد شهر مادرید، پایتخت اسپانیا شده است. گواردیولا و تیمش فردا شب در برنابئو در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید می روند. آستانه این بازی همه توجه‌ها به تکرار دیدار سال گذشته دو تیم است که سیتی در هر دو بازی تیم برتر میدان بود اما در دقایق پایانی غافلگیر شد و تیم مادریدی به فینال رفت و در نهایت قهرمان شد.

رودری که به همراه پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرده بود گفت سیتی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و تشنه انتقام گرفتن از رئال است.

یک بار دیگر برای جنگیدن اینجا هستیم

ما دوباره اینجا هستیم تا بجنگیم. همان طور که دفعه قبل جنگیدیم. ولی ما حالا تکامل پیدا کرده‌ایم و انگیزه بیشتری دارم. احساس ما این است که در بهترین شرایط سیتی به مادرید آمده‌ایم.

سیتی به دنبال گرفتن انتقام پارسال است؟

من معتقدم فوتبال همیشه فرصت انتقام را در اختیار شما قرار می‌دهد. یک تیم همیشه می‌تواند از تجربیات گذشته‌اش درس بگیرد تا با شرایط بهتر به مصاف تیمهایی برود که قبلا از آنها شکست خورده است.

ارلینگ هالند

ارلینگ بازیکن مهمی است. ما هیچوقت به توانایی گلزنی او شک نکردیم. ارلینگ در تیم خیلی خوب جا افتاده و الان یکی از بهترین سلاح‌های ما است.

باید بهترین نسخه سیتی را به نمایش بگذاریم

ما به عنوان یک تیم الان در بهترین وضعیت ممکن هستیم. در هشت ماه گذشته عالی بوده‌ایم و به همین خاطر است که به اینجا رسیدیم. حالا همه چیز بستگی به تلاش خودمان دارد ولی این را می‌دانیم که اگر بخواهیم به فینال برسیم باید به اندازه یک ماه گذشته خوب کار کنیم. باید بهترین نسخه سیتی را به نمایش بگذاریم.

در بهترین وضعیت ممکن هستیم

ما کل سال را عالی بودیم. شاید در بخش‌هایی از فصل نتایج خیلی خوب نبود ولی در حال حاضر به اندازه‌ای که باید خوب هستیم. حالا در دورانی هستیم که تیمهای بزرگی مثل ما می‌دانند وقتی به این شرایط می‌رسند باید بیشتر تلاش کنند چون زمان موفقیت‌های بزرگ رسیده است. ما الان 10 بازی پیاپی را در لیگ برتر برده‌ایم. حالا باید دست به دست هم بدهیم و یک قدم دیگر به جلو برداریم.

شکست سال گذشته مقابل رئال مادرید

ما 180 دقیقه فوتبال تماشایی بازی کردیم ولی این گاهی کافی نیست. ما در دقایق آخر نمی‌توانستیم درست کار کنیم و تیم حریف را مدیریت کنیم. ما از آن بازی‌ها درس گرفتیم ولی دوست ندارم درباره گذشته صحبت کنم. ما خیلی تغییر کرده‌ایم و حالا برای انتقام گرفتن عطش داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید