پرسپولیس ۲- گل گهر سیرجان ۱

گلزنی دوباره عیسی و صعود شاگردان یحیی به نیمه نهایی جام حذفی+ عکس و ویدیوی گل ها

پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وحید مومنی- در آخرین بازی یک چهارم نهایی جام حذفی پرسپولیس و گل گهر سیرجان در وررزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان یحیی گل محمدی و صعود این تیم به نیمه نهایی همراه شد.

مهدی ترابی، عیسی آل کثیر برای پرسپولیس و رضا شکاری برای گل گهر گلزنی کردند.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود میزبان به اتمام رسید تا ناکامی‌های هفته‌های اخیر برای این تیم به دست فراموشی سپرده شود.

روز گذشته (شنبه) استقلال در 120 دقیقه با نتیجه یک بر صفر پارس جنوبی جم را شکست داد و به نیمه نهایی رفت.

گزارش بازی

در دقیقه ۵ فرصت عالی برای پرسپولیس با پاس اسماعیلی‌فر از سمت راست به دست آمد و ترابی در شرایط نامتعادل ضربه زد و عیسی و امیری در دهانه دروازه به توپ نرسیدند. (گل دقیقه ۳۱): مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی‌ای که صادقی گرفته بود ایستاد و با پای راست ضربه محکمی به سمت راست خودش زد. (گل دقیقه ۱+45): این بار پرسپولیس روی حرکت در عمق دروازه تیم سیرجان را فرو ریخت. پاس در عمق فوق العاده مهدی ترابی با فرار عیسی آل‌کثیر همراه شد و مهاجم جنوبی پرسپولیس پیش از اینکه فروزان او را سرنگون کند با ضربه‌ای زیبا دروازه گل‌گهر را برای بار دوم باز کرد. (دقیقه ۵۲): اولین فرصت جدی گل گهر در نیمه دوم تبدیل به گل شد. سانتر محمدرضا حسینی از روی ضربه ایستگاهی روی سر رضا شکاری فرود آمد و در میان غفلت مدافعان و گلر پرسپولیس توپ وارد دروازه شد. دقیقه ۵۵: فرصت برای پرسپولیس روی سانتر ترابی از روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر امیری توسط فروزان به زیبایی دفع شد. دقیقه ۵۷ حرکت پا به توپ مهدی ترابی در محوطه جریمه سبب زمین خوردن او شد اما وحید کاظمی که نزدیک صحنه بود دایو ترابی را تمارض تشخیص داد و فورا او را با کارت زرد جریمه کرد. در نهایت این بازی با برتری دو بر یک پرسپولیس و صعود این تیم به نیمه نهایی جام حذفی همراه شد.

گل اول پرسپولیس به گل گهر توسط مهدی ترابی دقیقه 31

 گل دوم برای پرسپولیس به گل گهر توسط آل کثیر در دقیقه ۴۶

گل اول گل‌گهر توسط رضا شکاری در دقیقه ۵۲

 

 

 

پرسپولیس مهدی ترابی عیسی آل کثیر

پرسپولیس گل گهر

پرسپولیس گل گهر عیسی آل کثیر

سروش رفیعی

پرسپولیس

پرسپولیس عیسی آل کثیر مهدی ترابی

دیدگاه تان را بنویسید