عکس|سانه لب‌هایش را قایم کرد/بایرن در انتظار عذرخواهی مانه

درگیری سادیو مانه و لروی سانه پس از باخت سنگین بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی، مهم‌ترین حاشیه این روزهای فوتبال اروپا به شمار می‌آید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دریافت سه گل از منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تنها مشکل بایرن مونیخ در این روزها نیست. درست چند ساعت پس از پذیرش این شکست سنگین، خبری در رسانه های اروپایی منتشر شد که حاکی از درگیری سادیو مانه و لروی سانه، دو مهاجم باواریایی ها بود. گفته شد که مانه به دلیل عصبانیت از نحوه بازی سانه، با او درگیر شده و حتی با مشت به او ضربه زده. دعوایی که با دخالت سایر بازیکنان بایرن به پایان رسیده.

حالا عکسی که از کاروان تیم بایرن در بازگشت به مونیخ منتشر شده، نشان می دهد که لروی سانه در تلاش است تا لب پایینی مجروح خود را بپوشاند تا از تیررس عکاسان در امان باشد. همچنین آن طور که رسانه های آلمانی بیان کرده اند، انتظار می رود که سادیو مانه، امروز پیش از آغاز تمرین بایرن، از اعضای این تیم بابت اتفاقات سه شنبه شب عذرخواهی کند. عذرخواهی ای که البته به معنای اتمام کار نیست چرا که این احتمال وجود دارد که باشگاه بایرن، مانه را به جریمه نقدی، محرومیت و یا به طور کلی کنار گذاشته شدن از تیم محکوم کند.

سانه

دیدگاه تان را بنویسید