جی پلاس

آبی های لندن در سیاهی مطلق؛ درد چلسی درمان ندارد!

چلسی که در این فصل نیمکت رنگارنگی به خود دیده آمار ناامید کننده ای به عنوان یکی از غول های بزرگ فوتبال انگلیس در لیگ برتر ثبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ چلسی در حالی در هفته سی ام لیگ برتر مقابل ولوز شکست خورد که این تیم با سرمربی جدید اما موقت خود فرانک لمپارد پا به میدان گذاشت. آبی ها در حالی به زمین رفتند که چهارمین مربی خود در فصل اخیر را در کنار زمین داشتند و خیلی ها منتظر بودند با ورود لمپارد شاید شوک های پیاپی بتواند نتیجه بخش باشد و این تیم رنگ پیروزی را ببیند که این گونه نشد.

چلسی فصل جاری را با توماس توخل شروع کرد اما نهایتا توخل به سمت درهای خروجی باشگاه رفت و سران این باشگاه مربی را که با او اروپا را فتح کرده بودند، خیلی زود اخراج کردند. اخراج توخل سبب شد تا گراهام پاتر روی نیمکت آبی ها بنشیند اما او هم در لندن کاری از پیش نبرد و نتایج ضعیف پاتر هم باعث اخراج او شد تا سالتور مربی موقت تیم شود. او کمتر از یک هفته نفر اول نیمکت چلسی بود و پس از آن هم صندلی مربی گری به فرانک لمپارد رسید تا او هم نسخه خودش برای نجات تیم را بپیچد اما اولین گام او هم با شکست مواجه شد. فرانک لمپاردی که در تجربه مربی گری یک شکست خورده به تمام معنا بود و انتخابش به عنوان سرمربی موقت انتقادات زیادی را به همراه داشت؛ آن هم در آستانه دیدار حساس با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا!

چلسی که جزو تیم های پرخرج این فصل فوتبال اروپا بوده در عمل یک تیم سطح دو در لیگ انگلیس بوده که با وجود هزینه های هنگفت پس از گذشت سی هفته، تنها 29 گل زده را دارند یعنی میانگین ضعیف کمتر از یک گل در هر بازی! علاوه بر این چلسی از 30 بازی در فصل جاری تنها 10 برد کسب کرده، 11 بار باخته و 9 بار هم با رقبا به تساوی رسیده تا با قرار گرفتن در رده یازدهم جدول مشخص شود این تیم هیچ نشانی از تیم مدعی فصل های گذشته ندارد و قافیه را به رقبا باخته است. حالا باید دید لمپارد که روزگاری در میانه میدان نبض تیمش را تنظیم می کرد می تواند ناکامی هایش به عنوان سرمربی را این بار به فراموش بسپارد و آبی های استمفوردبریج از این باتلاق نجات دهد یا او هم نمی تواند حتی به اندازه یک مسکن موقت برای تیمش باشد و پایان فصل باید به فکر تیم جدیدی برای ناکامی هایش پیدا کند!

دیدگاه تان را بنویسید