پاسخ تباس به اتهام جعل از سوی بارسایی‌ها

خاویر تباس، رئیس لالیگا، به بیانیه اخیر باشگاه بارسلونا که در آن خواهان استعفای او شده بود پاسخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه بارسلونا امروز با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی علیه خاویر تباس، رئیس لالیگا، با لحنی بی‌سابقه با او انتقاد کرده و خواهان استعفای او شد.

تباس دقایقی پیش با انتشار یک توییت به اطلاعیه باشگاه بارسا واکنش نشان داد. صبح امروز نشریه "لاونگواردیا" گزارش داد که تباس مدرکی جعلی علیه جوزپ بارتومئو و ساندرو روسل، رؤسای سابق بارسلونا، به دادستانی ارائه داده و آنها را به مدیریت غلط و فساد مالی متهم کرده است. مدرکی که می‌تواند بارسلونا را در پرونده نگریرا با آسیب جدی مواجه کند. در پی انتشار این گزارش، باشگاه بارسلونا واکنشی رسمی نشان داد و خواستار استعفای تباس از ریاست لالیگا شد.

mrvb5w2b

تباس در توییت خود بدون اینکه به مفاد اطلاعیه باشگاه بارسلونا اشاره‌ای بکند اعلام کرد بعد از بررسی با مشاوران حقوقی لالیگا نامه مورد نظر را به دفتر دادستانی ارسال کرده است. تباس اعلام کرد در تاریخ 21 فوریه محتوای این نامه و اسناد پیوست آن را به اطلاع کمیته اجرایی لالیگا رسانده بود.

رئیس لالیگا در پاسخ خود به بارسلونا به درخواست این باشگاه برای استعفای او از پست ریاست لالیگا واکنشی نشان نداد.

تباس همچنین اعلام کرد از حق انتشار پاسخ خود به نشریه لاونگاردیا در همین نشریه استفاده خواهد کرد. رئیس لالیگا در پایان توییت خود با اشاره به درخواست بارسلونا که خواهان شفاف‌سازی توسط او شده بود نوشت:" شفاف شد".

 

دیدگاه تان را بنویسید