جی پلاس

استقلال در انتظار معجزه!

ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال خود را برای حذف از لیگ قهرمانان آماده کرده اند و تنها چشم انتظار معجزه هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در شرایطی که از اواخر سال گذشته اعلام شده بود که استقلال فرصت چندانی برای پرداخت بدهی استراماچونی ندارد و باید در نخستین روزهای سال جدید، این کار را انجام دهد، تلاش مسئولان باشگاه برای پرداخت این بدهی که فنرش به قیمت دلار نیز وصل هست، سودی نبخشید و حالا استقلال در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

گفته می شد اگر تا پایان وقت اداری امروز مبلغ ارزی تامین می شد این شرایط وجود داشت که تا پیش از زمان موعد تعیین شده توسط فیفا، استراماچونی پولش را بگیرد و پرونده بسته شود، اتفاقی که رخ نداد و باشگاه استقلال خبری از فراهم شدن پول یا واریز را منتشر نکرد.

به نظر می رسد حذف از آسیا قطعی است و مسئولان باشگاه استقلال نیز این مساله را پذیرفته اند. حتی گفته می شود فتح الله زاده در یک صحبت خصوصی عنوان کرده که دیگر نمی شود کاری کرد. البته این مساله در حد شایعه مطرح است و تایید یا رد نشده است.

حذف از آسیا البته پایان پرونده استراماچونی نیست. بعد از حذف آسیا، استقلال همچنان باید در موعدهای بعدی پول مربی سابقش را پرداخت کند در غیر این صورت کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین تر این تیم را تهدید می کند.

البته هنوز خبر قطعی حذف از آسیا اعلام نشده، اما شواهد و قراین نشان می دهد که تنها یک معجزه می تواند جلوی این اتفاق را بگیرد. معجزه ای که اگر رخ ندهد، فتح الله زاده به عنوان نفر اول باشگاه استقلال هرگز زیر بار قبول مسئولیت این پرونده نخواهد رفت چرا که نه در زمان استخدام استراماچونی مسئولیتی در باشگاه داشت و نه زمان فراری دادن او!

درباره مسائل مالی هم که فتح الله زاده بارها تاکید کرده که او را گول زده اند و در شرایطی به باشگاه آمده که هیچ پولی وجود ندارد. احتمالا بار دیگر پای آجورلو مدیرعامل وقت آبی ها به میان می آید و او نیز با کتاب و دفترهایش می آید و از 400 هکتاری که می خواسته بخرد می گوید. در این بین هواداران استقلال می مانند و حذف تیمشان از آسیا.

 

دیدگاه تان را بنویسید