جی پلاس

فتح الله زاده دست از جیب مردم نمی کِشد و همچنان کیسه می دوزد!

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال باردیگر صحبت های عجیب و به دور از منطق را برای پرداخت طلب استراماچونی به زبان آورد و نشان داد که همچنان به کیسه دوختن برای جیب مردم ادامه می دهد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، چند روز پیش بود که علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که برای پرداخت طلب آندره آ استراماچونی از هواداران این تیم کمک می خواهد و به زودی شماره حساب برای واریز پول را اعلام می کنند. شب گذشته (دوشنبه) باشگاه استقلال در رسانه رسمی خود شماره حساب و شبای باشگاه را اعلام کرد تا هواداران به آن پول واریز کنند!

پیش از این جی پلاس در گزارشی با عنوان "آقای فتح الله زاده؛ کاسه گدایی را جمع کنید! " درباره تقاضای زشت مدیرعامل پرمدعای استقلال برای دریافت پول از هواداران نوشت که چگونه فتح الله زاده در شرایط اقتصادی موجود در کشور و مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند می خواهد طلب یک مربی خارجی را از جیب بدهند؟! اما به نظر می رسد نه فتح الله زاده می داند تا چه اندازه رفتارش زشت است و نه اطرافیان این موضوع را به او گوشزد می کنند.

در جدیدترین اقدام، فتح الله زاده دوباره به برنامه فوتبال برتر آمد و باردیگر تقاضایی برای برداشت از حساب مردم به شیوه ای دیگر را مطرح کرد!

او با اعلام اینکه برای پرداخت پول استراماچونی با مخبر معاون رئیس جمهور و قالیباف رئیس مجلس نامه نگاری کرده است گفت: برای بستن این پرونده به رئیس جمهور، مخبر و قالیباف نامه نوشتم؛ این پرونده کار یک نفر نیست و بحث ملی است. 100 میلیارد طلب استراماچونی برای این کشور پولی نیست؛ این پول را به ما قرض بدهید.  من امیدوارم دولت محترم به ما با یک سال تنفس، از بودجه مسئولیت اجتماعی، یا ارز نیمایی یا حتی بانک‌ها به ما قرض دهند. ما احتیاج به کمک داریم. این تیم افتخارات زیادی برای کشورمان آورده و دل میلیون‌ها جوان را شاد کرده و حقش هست که مسئولین در این شرایط به این تیم کمک کنند. همین امروز دو پاداش به حساب بازیکنان ریختم. نمی‌گذارم تیمم آسیب ببیند.

تک تک جملات مدیرعامل استقلال آن هم در رسانه ملی مایه خجالت فوتبال ایران است؛ فوتبالی که با کیفیت پایینش حتی جنبه تفریح و سرگرمی اش را برای مردم از دست داده و هیچ منفعتی برای آن ها به همراه ندارد. مشخص نیست فتح الله زاده چگونه به خودش اجازه می دهد بی کفایتی دیگران را بحث ملی بداند و برای دست بردن به پولی که متعلق به مردم ایران است و باید در موقعیت های مهم تر هزینه شود، نامه نگاری کند.

تقاضای استفاده از بودجه مسئولیت اجتماعی یا ارز نیمایی آن هم در حالی که بسیاری از اقلام نسبتا ضروری جامعه شامل استفاده از چنین مزیت هایی نیستند برای پرداخت طلب مربی  ایتالیایی، کاملا عجیب است. او که با ادعای راه اندازی بانک استقلال و مدیریت به روز به این تیم برگشته چرا خودش نمی تواند همین 100 میلیارد را که به نظرش پولی نیست پرداخت کند؟! بازیکنان استقلال و مدیران این باشگاه که با تجار و سرمایه گذاران متعددی در ارتباط هستند چرا کاری نمی کنند و اصلا چرا از درصدی از دستمزد خود چشم پوشی نمی کنند؟! بودجه ای که متعلق به مردم ایران است چرا باید به جیب استراماچونی برود ولی هیچ یک از بازیکنان از تفریحات لاکچری و سفرهای گران قیمت خود کم نمی کنند تا باشگاه پول استراماچونی را بدهد؟ تعطیلات رنگین بازیکنان مهم تر از زندگی مردم و بودجه کشور است؟!

نکته دیگر که فتح الله زاده تصور می کنند با مطرح کردن آن زرنگی کرده و نشان از باهوشی او دارد مربوط به قرض گرفتن است. مدیرعامل استقلال به خوبی می داند اگر این پول را قرض بگیرد زمان بازپرداختش نامی از او روی صندلی مدیریت استقلال نیست و به راحتی از این باتلاق فرار کرده است. درواقع آن زمان مدیرعامل استقلال می ماند و قرص میلیاردی!

علی فتح الله زاده که حالا در بن بست مدیریتی در استقلال قرار گرفته به جای آن که بساط گدایی برای اداره باشگاه را در صداوسیما برپا کند و بدون آن که از مردم تحت فشار اقتصادی خجالت بکشد این چنین در خواست هایش را مطرح می کند؛ بهتر است ناتوانی خودش در این موقعیت را بپذیرد و از باشگاه کناره گیری کند. اگر هم شجاعت این کار را ندارد حداقل فکر دست بردن به جیب مردم به طرق مختلف را از سرش بیرون کند.

دیدگاه تان را بنویسید