پرسپولیس یک- ذوب آهن صفر

برد یخ پرسپولیس و پیشتازی در لیگ ایران+ عکس و ویدیوی گل

پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد با یک گل ذوب آهن را شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن رفت که در پایان پرسپولیس با تک گل امید عالیشاه به پیروزی رسید و فاصله اش با سپاهان رده دومی را به پنج امتیاز رساند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، امید عالیشاه، وحید امیری و محمد عمری

ترکیب ذوب آهن: حمید فرعباسی، صدقی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمدامین درویشی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری و محمدرضا سلیمانی

لحظات حساس بازی:

در دقیقه ۵ مسابقه، امیرحسین جدی با یک شوت از پشت محوطه جریمه پرسپولیس، می‌توانست دروازه سرخ‌پوشان را باز کند اما دفع ناقص بیرانوند، باعث شد تا توپ به تیر دروازه برخورد کند. در دقیقه ۳۶ بازی، ذوب‌آهن روی یک حرکت ترکیبی، محمدحسین اسلامی را در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت کرد اما شوت این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.

در دقیقه 69 سروش رفیعی بلافاصله بعد از ورود به زمین پشت توپ ایستاد و سانتر خود را روی دروازه فرستاد که با ضربه امید عالیشاه توپ تبدیل به گل شد.

گل اول پرسپولیس به ذوب آهن توسط عالیشاه در دقیقه 69

 

پرسپولیس ذوب آهن

پرسپولیس ذوب آهن امید عالیشاه

پرسپولیس ذوب آهن دانیال اسماعیلی فر

پرسپولیس ذوب آهن

دیدگاه تان را بنویسید