سرپرست دبیری فدراسیون گفت و گو با جی پلاس:

تا زمان انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری حاشیه داریم/ من دلیل استعفای کهرنگی نیستم

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری گفت: با توجه به اینکه انتخابات ریاست فدراسیون نزدیک است عده‌ای سعی در ایجاد حاشیه دارند و تا زمان انتخابات این حواشی همچنان وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

حسین مقامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص اختلاف با سرپرست نایب رئیسی زنان فدراسیون در زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور قزوین اظهار کرد: هیچ مسئله و اختلافی بین ما پیش نیامده است و در حقیقت من اصلا در سالن حضور نداشتم و خانم کهرنگی با سرپرست هیات استان در کنگره مسابقات یک بحث کوچکی داشت.

او افزود: انتخابات ریاست فدراسیون نزدیک است و عده‌ای به دنبال ایجاد حاشیه هستند؛ یک بار که خواستند میان سجاد انوشیروانی و حسین رضا زاده اختلاف و تنش درست کنند که نشد بعد گفتند نام بهداد سلیمی را در انتخابات کنفدراسیون آسیا دادید در حالی که شرایط ندارد و کرسی از دست دادیم بعد دیدند سلیمی هم در آن انتخابات پیروز شد و ما نه تنها چیزی از دست ندادیم چهار کرسی هم کسب کردیم.الان هم موضوع جدید راه انداختند در صورتی که بین من و نایب رئیس زنان چیزی جز احترام رد و بدل نشده چون هم خانم کهرنگی بسیار اخلاق مدار است هم ما سعی کردیم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم. در هر صورت تا زمان انتخابات این حاشیه‌ها را داریم.

مقامی در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که دلیل استعفای بدر الملوک کهرنگی از سمت نایب رئیسی زنان فدراسیون چیست تصریح کرد: ایشان قبل از این مسابقات دنبال استعفا بود و حتی من تقاضا کردم به قزوین برود؛ نایب رئیس بانوان دو بار هم درخواست استعفا داشت. من دلیل استعفای خانم کهرنگی را نمی‌دانم و شاید به سجاد انوشیروانی دلایلش را گفته باشد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید