160 میلیون هزینه ناتینگهام برای نوزدهمی!

ناتینگهام فارست با وجود آنکه از تیم‌هایی مثل بایرن و پاری سن ژرمن بیشتر خرید کردند در رده نوزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ناتینگهام فارست در تابستان ۲۲ بازیکن جدید جذب کرد تا پس از صعود به لیگ برتر جایگاه خود را تثبیت کند. این باشگاه بیشتر از بایرن یا پاری سن ژرمن پول خرج کرد اما تاکنون موفقیتی نداشته است و تیم او در منطقه سقوط قرار گرفته است.

جورج سیریانوس مسئول نقل و انتقالات ناتینگهام فارست از هزینه‌های هنگفت نقل و انتقالات باشگاه انگلیسی دفاع کرده است. او در مصاحبه با اشپیگل گفت: لیگ برتر قوی‌ترین لیگ جهان است و شما بدون برنامه سرمایه گذاری مشخص شانسی برای ماندن در این لیگ ندارید.

ناتینگهام در تابستان ۲۲ بازیکن را با مبلغی بالغ بر ۱۶۰ میلیون یورو به خدمت گرفت و بیشتر از باشگاه های مطرح اروپایی مانند پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ هزینه کرد ولی این تیم اکنون در رده نوزدهم قرار دارد.

سیریانوس در سال ۲۰۲۱ به ناتینگهام آمد و قبلاً به مدت چهار سال در اشتوتگارت به عنوان تحلیلگر ارشد بازار نقل و انتقالات کار کرد. او در انتقال تایوو آوونی (یونیون برلین)، اورل مانگالا (اشتوتگارت)، موسی نیاخاته (ماینتس) و عمر ریچاردز (بایرن) به ناتینگهام نقش داشت و خیلی ها فکر می کردند ناتینگهام با این خریدها بتواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد ولی تاکنون که شرایط این طور نبوده است و سه‌شنبه شب نیز این تیم در لیگ برتر در زمین یونایتد با سه گل بازنده شد.

سه‌شنبه شب در ادامه هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد در اولدترافورد به مصاف ناتینگهام فارست رفت. شیاطین سرخ در این بازی خانگی با قاطعیت به پیروزی دست پیدا کردند. شاگردان اریک تن هاخ که دیگر کریستیانو رونالدو را در اختیار ندارند با سه گل در این بازی به پیروزی دست پیدا کردند.

گل‌های یونایتد را راشفورد، مارسیال و فرد به ثمر رساندند.

 

دیدگاه تان را بنویسید