نصرت چطور جشن قهرمانی آرژانتینی‌ها را به هم ریخت؟

کارمند ارشد کمیته برگزاری جام جهانی 2022 قطر درباره حضور آشپز معروف ترکیه‌ای در جشن قهرمانی آرژانتینی‌ها توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکی از حواشی جشن قهرمانی آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 قطر، حضور نصرت، آشپز معروف ترکیه‌ای در داخل زمین استادیوم لوسیل بود. تصاویر حضور نصرت در داخل زمین، کلافگی لیونل مسی از تلاش این آشپز برای انداختن عکس سلفی و بوسیدن کاپ جام جهانی اتفاقاتی بود که واکنش‌های منفی‌ای به همراه داشت. در نهایت فیفا مجبور شد که نصرت را به خاطر به هم ریختن نظم فینال جام جهانی از حضور در تورنمنت‌های بزرگ محروم کند و گروهی را مامور بررسی دلایل این اتفاق در فینال جام جهانی بکند.

علیشیر نیکیمبایف، کارمند ارشد کمیته برگزاری جام جهانی درباره حضور نصرت در جشن قهرمانی آرژانتینی‌ها گفت: درباره اینکه چگونه نصرت گوکچه سرآشپز ترکیه‌ای پس از فینال مسابقات در زمین ظاهر شد و جام جهانی را در دستان خود نگه داشت، باید گفت این یک انفجار از شادی بود. به طور عینی در چنین شرایطی مهار کسی به ویژه از بخش VIP، دشوار است. البته او نباید در زمین می‌بود و جام جهانی را لمس می‌کرد.

این عضو کمیته برگزاری جام جهانی در ادامه دلایل پوشاندن عبا به لیونل مسی توضیح داد: برای قطر پوشاندن بشت (عبای قطری) به لیونل مسی هنگام به دست گرفتن جام جهانی 2022 بسیار مهم بود. البته چنین چیزهایی برنامه‌ریزی شده است. این فقط یک لباس ملی نیست، بلکه نمادی از بالاترین شهرت در جهان عرب است. در واقع مسی را در سطح امیر قرار دادند.

 

دیدگاه تان را بنویسید