تأکید رئیس کمیته پارالمپیک بر توجه خاص به اعتبارات فدراسیون‌ها

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای دستیابی به مدال‌های خوش‌رنگ در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی باید توجه خاص به اعتبارات فدراسیون‌ها داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، غفور کارگری در نشست ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو که با حضور حمید سجادی برگزار شد، با اشاره به اینکه بازی‌های آسیایی، پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک رویدادهای مهم در حوزه قهرمانی هستند، اظهار داشت: همسو بودن این سه حوزه موجب می‌شود تا بتوانیم یک تیم قوی و باکیفیت را به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اعزام کنیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تأکید بر اینکه کسب مدال طلا می‌تواند نقش اصلی و تعیین‌کننده‌ای در رنکینگ داشته باشد، خاطر نشان کرد: برای دستیابی به مدال‌های خوش‌رنگ در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی باید توجه خاص به اعتبارات فدراسیون‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حضور در بازی‌های هانگژو یکی از اولویت‌های مهم کوتاه مدت کمیته پارالمپیک به شمار می‌رود، افزود: تمام مسائل مربوط به این رویداد یک روز هم نباید به تاخیر بیفتد، لذا پیشنهاد می‌کنیم بحث هانگژو و سرمایه‌گذاری در این رویداد مهم را جدی بگیریم.

کارگری در ادامه صحبت‌هایش ورزش را امری پیچیده دانست و گفت: فاکتورهای مختلفی در ورزش ایفای نقش می‌کند و تک تک فدراسیون‌ها باید براساس وضعیت ورزشکاران و بررسی شرایط رقبا تعیین هدف داشته باشند تا بتوان بهترین نتیجه را کسب کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید