قرارداد رسمی؛ گریزمان تا 2026 در اتلتیکو مادرید + عکس

طبق اعلام باشگاه اتلتیکو مادرید، آنتوان گریزمان تا سال 2026 در جمع مادریدی‌ها می ماند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از انتشار خبر توافق نهایی دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای انتقال آنتوان گریزمان به جمع مادریدی‌ها در روزهای گذشته، سرانجام باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرد که تا سال 2026 با این مهاجم فرانسوی قرارداد بسته است.

یک روز پس از اینکه خوان لاپورتا، رئیس بارسا، خبر از توافق نهایی با اتلتیکو برای انتقال آنتوان گریزمان داد، باشگاه اتلتیکو مادرید رسما اعلام کرد که گریزمان را تا سال 2026 در اختیار گرفته است. به این ترتیب ستاره فرانسوی قراردادی چهار ساله و جدید با باشگاه مادریدی امضا کرد و رسما از بارسلونا جدا شد. 

آنتوان گریزمان

او تابستان سال قبل با قراردادی دو ساله و قرضی از بارسا به اتلتیکو پیوست و در قراردادش بندی وجود داشت که بر اساس آن اگر در فصل جاری در بیش از 50 درصد بازی ها حداقل 45 دقیقه در میدان باشد، اتلتیکو باید بند خرید دائمی 40 میلیون یورویی او را فعال می کرد. گریزمان از ابتدای فصل تنها زمانی وارد میدان می شد که 30 دقیقه به پایان بازی مانده بود تا مشخص شود اتلتیکو قصد ندارد بند خرید او را فعال کند، در حالی که بارسا روی فروش گریزمان حساب ویژه ای باز کرده بود. به این ترتیب مذاکرات جدیدی بین دو باشگاه شروع شد و در نهایت اتلتیکو قبول کرد که با پرداخت 20 میلیون یورو گریزمان را در اختیار بگیرد. این انتقال در نهایت امروز رسمی شد.

گریزمان تاکنون در 304 بازی برای اتلتیکو توانسته 144 گل بزند و 59 پاس گل بدهد و حالا دوره ای جدید از فوتبالش را در این باشگاه شروع خواهد کرد. ستاره ای که در بارسا هرگز نتوانست خوش بدرخشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید