نقش کمرنگ آزمون در برد بزرگ لورکوزن جلوی اتلتیکو مادرید

بایر لورکوزن و سردار آزمون شروع ناامیدکننده ای در فصل جدید داشته اند اما دیشب دست به کار بزرگی زدند و توانستند اتلتیکو مادرید را شکست دهند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سردار آزمون در ادامه فصل نه چندان موفقیت آمیز خود در بایر لورکوزن، نقش کمرنگی در پیروزی با ارزش و روحیه بخش این تیم مقابل اتلتیکو مادرید داشت!

تیم فوتبال بایرلورکوزن شب گذشته در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید تا شروع ناامیدکننده خود در بوندس لیگا را فراموش کنند. 

در حالی که لورکوزن سال گذشته نتایج بسیار خوبی را به دست آورد و توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم کسب کند، این تیم امسال نتایج ضعیفی را کسب کرده بود که سیوان، سرمربی این تیم را در معرض اخراج شدن قرار می داد اما پیروزی دو بر صفر مقابل شاگردان دیگو سیمئونه ورق را به نفع این مربی چرخاند. 

با این حال آزمون همچنان در شرایط خوبی به سر نمی برد و فعلا شرایط بر وفق مراد او نیست. سردار آزمون ستاره ایرانی لورکوزن در این بازی هم مثل چند بازی گذشته نیمکت نشین بود و از دقیقه 89 بازی وارد زمین شد و فرصت کمی برای عرض اندام داشت.

سیوان، سرمربی لورکوزن بعد از این برد ارزشمند و روحیه بخش که می تواند باعث تغییر نتایج لورکوزن در دیدارهای آینده شود، گفت: خیلی خوشحالم که تیم گامی رو به جلو برداشت. درست است ما در این بازی فرصت چندانی نداشتیم ولی این برد باعث خوشحالی هوادارنمان شد.

سردار آزمون

وی افزود: بازی کردن مقابل اتلتیکو بسیار سخت است. مهمترین امر این بود که شما در این بازی تصمیمات درستی بگیرید. فضای ورزشگاه هم به ما کمک کرد و از هوادارنمان به خاطر حمایشان تقدیر و تشکر می کنیم.

آزمون در فاصله دو ماه تا جام جهانی در شرایط خوبی قرار ندارد و فوتبال ایران روی درخشش این بازیکن در دیدارهای مهم مقابل رقبای بزرگ حساب باز کرده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید