صحبت بازیکنان تیم ملی در اولین روز اردو؛ شیری قدر لحظات را می داند!

بازیکنان تیم ملی در اولین روز تمرینات درباره شرایط اردو و روند آماده سازی برای جام جهانی صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی قلی‌زاده در خصوص حضور در اردوی تیم ملی و شرایط گفت: فعلاً در اردو هستیم تا ببینیم چه می‌شود. فعلاً چیزی درباره اردو نمی‌توانیم بگوییم، چون هنوز چیزی مشخص نیست و منتظر هستیم.

وی درباره اینکه دیدار با کانادا در شرایطی لغو شد که تیم ملی روی این بازی حساب کرده بود، گفت: بله، همه بازیکنان روی این بازی حساب کرده بودند و آنطور که اعلام کرده‌اند، لغو شده و باید منتظر باشیم.

هافبک تیم ملی درباره اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد، خاطرنشان کرد: خود شما می‌دانید همه تیم‌ها بازی تدارکاتی خوب انجام می‌دهند و فقط ایران است که بازی دوستانه ندارد. امیدوارم بازی‌هایی انجام دهیم که به تیم ملی کمک کند.

قلی‌زاده درباره اینکه در اروپا بازی می‌کند و بازی مقابل تیم‌های اروپایی در جام جهانی سخت است، گفت: همه بازیکنان تیم ملی در اروپا بازی می‌کنند و کار سخت است. امیدواریم  شرایطی را ترتیب دهند تا بتوانیم چند بازی قبل از جام جهانی انجام دهیم.

وی در خصوص اینکه برخی از تیم ملی انتظار صعود دارند و می‌گویند ایران در گروه راحتی قرار گرفته، اما آیا با این آماده‌سازی می‌توان امیدوار بود، گفت: چه کسی می‌گوید گروه راحت است؟ هیچ دیداری آسان نیست. همه امید دارند و ما هم امید داریم، اما این آماده‌سازی در حد جام جهانی نیست و امیدوارم بهتر شود.

هافبک شارلوای بلژیک درباره آینده‌اش در این تیم و اینکه آیا امکان دارد راهی تیم جدیدی شود، گفت: فعلاً معلوم نیست، اما احتمال دارد به تیم جدیدی بروم.

صیادمنش: هرچه آماده‌سازی‌مان بهتر باشد، می‌توانیم به درخشش در جام جهانی امیدوار باشیم

اللهیار صیادمنش با اشاره به اینکه در زمان مقرر به اردوی تیم ملی فوتبال اضافه شده است، گفت: منتظر و امیدواریم که بازی‌های تدارکاتی و اردوی خوبی در مسیر حضور در جام جهانی داشته باشیم و اردوی‌مان در قامت جام جهانی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه غیبتی در اردوی قبلی نداشته و عدم حضورش به دلیل مسائل مرتبط با پاستورتش بوده است، درباره شرایط تیم ملی برای حضور در جام جهانی و شانس صعودش به مرحله دوم تصریح کرد: به هر حال هرچه روند آماده‌سازی بهتری داشته باشیم، می‌توانیم به درخشش در جام جهانی امیدوار باشیم.

صادقی: انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم

سعید صادقی که به اردوی تیم ملی اضافه شده، گفت: خیلی خوشحالم که دعوت شدم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره شرایط تیم ملی، اظهار داشت: تازه به اردو اضافه شدم و باید بگذرد تا ببینم شرایط چگونه است.

هافبک گل‌گهر درباره اینکه فصل خوبی را پشت سر گذاشت، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رفت و خودم هم انتظار داشتم. خدا را شکر دعوت شدم و تمام تلاشم را می‌کنم در اردو باشم، بازی کنم و مثمرثمر باشم تا حضورم ادامه پیدا کند و اگر هم نباشم، دعا می‌کنم تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشد.

صادقی درباره اینکه آیا در خصوص آینده‌اش و شایعه حضور در تیم‌های پایتخت صحبت کرده یا نه، گفت: هنوز در مورد آینده تصمیم نگرفته‌ام. منتظر هستم فصل به صورت کامل تمام شود و فعلاً در اردو هستیم و بعد از آن تصمیم می‌گیرم.

وی در واکنش به این مسئله که در خبرها آمده است که با استقلال به توافق رسیده و تمام کرده است، گفت: خیر، هنوز با جایی تمام نکرده‌ام.

هافبک تیم ملی درباره اینکه تیم نیاز به بازی دوستانه دارد، گفت: بازی دوستانه شرایط تیم را به خوبی جلو می‌برد. امیدوارم بازی دوستانه بگذارند تا تیم هماهنگ شود. بازی دوستانه خیلی به رشد روند تیم کمک می‌کند.

شیری: قدر لحظات حضور در اردو را می‌دانم

مهدی شیری در مورد حضور خود در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم به این اردو اضافه شوم و بار دیگر به اردو بازگردم. اسکوچیچ پیش از این هم مرا دعوت کرده بود. قدر لحظه لحظه این اردو را می‌دانم و تمام تلاشم را می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. امیدوارم تمام بچه‌ها این اردو را به سلامت تمام کنند.

وی در مورد اینکه در رقابت با صلاح حردانی، دانیال اسماعیلی‌فر و صادق محرمی تا چه اندازه امیدوار به حضور در جام جهانی است، گفت:‌ تمام آنها بازیکنان بزرگی هستند برای همگی آرزوی موفقیت دارم اما من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا روندم روز به روز بهتر شود در ذهن من پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی وجود دارد.

مدافع تیم ملی درباره فضای فعلی این تیم با توجه به قطعی نشدن دیدارهای دوستانه و اینکه آیا بازیکنان در این وضعیت انگیزه لازم را برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی دارند، عنوان کرد: این سؤال را باید بزرگترهای تیم جواب بدهند اما امیدوارم برنامه‌ریزی خیلی بهتری برای تیم ملی شود. تیم ملی ما پتانسیل انجام کارهای بزرگ را دارد  و ما صددرصد نیاز برگزاری دوستانه بزرگ داریم. امیدوارم شرایط به شکلی شود که دستاورد خیلی خوبی برای تیم ملی کسب کنیم.

شیری در خصوص اینکه پس از جدایی از پرسپولیس شرایط خوبی در فولاد داشت، گفت: نمی‌خواهم در مورد پرسپولیس صحبت کنم اما خدا را شکر شرایطم در فولاد به لطف دوستان و بزرگان خوب بود. از جواد نکونام ممنون هستم که به من اعتماد کرد و توانستم شرایط خوبی پیدا کنم. امیدوارم فولاد در ادامه لیگ برتر موفق باشد البته به دلیل حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با شهرخودرو در خدمت تیم نیستیم اما امیدوارم فولاد آخرین مسابقه‌اش را به بهترین شرایط ممکن تمام کند.

وی در خصوص احتمال باقی‌ماندنش در فولاد برای فصل آینده گفت: قراردادم تمام شده این قرارداد 6 ماهه بود و در ادامه راه باید دید خدا چه می‌خواهد.

دیدگاه تان را بنویسید