صحبت های بازیکنان استقلال بعد از جشن قهرمانی در لیگ بیست و یکم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: توقع داشتیم وزیر ورزش در جشن قهرمانی ما حضور پیدا کند، اما دلیل عدم حضورش را نمی‌دانم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بعد از پایان مراسم اهدای جام و مدال لیگ بیست ویکم به استقلالی ها اعضای این تیم درباره فصل گذشته و البته آینده خود اظهارنظر کردند.

چشمی: حالا حالاها نمی‌توانند رکورد استقلال را بشکنند

روزبه چشمی پس از کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر و به هواداران، کادرفنی و مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم. سال، سال سختی بود اما همه کمک کردند و آخرش خوب تمام شد.

وی در ادامه افزود: امسال هم مشکلات زیاد بود، چه از بیرون زمین که خیلی نا بجا از ما انتقاد می‌کردند و چه مشکلاتی که در خود تیم بود، اما فکر می‌کنم بازیکنان معنی تیم بودن را نشان دادند. بازیکنان جوان کنار بازیکنان باتجربه فصل خوبی را رقم بزنند. قطعاً این نتیجه دست نیافتی است و حالا حالاها نمی‌توانند رکورد استقلال را بشکنند.

چشمی در واکنش به این سوال که چه اتفاقی رخ داده بود که امسال بازیکنان نیمکت‌نشین اعتراضی نداشتند،گفت: امسال سال خوبی بود، هم جوانان کمک کردند و هم کادر فنی و مدیریت با تمام مشکلات کلمه تیم بودن را معنی کردند.  خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم همیشه شاد باشند.

بازیکن تیم استقلال در واکنش به این سوال که مرادمند و یزدانی امروز در جشن قهرمانی حضور داشتند، نظرتان در مورد آنها چیست، گفت: حقشان بود. فکر می‌کنم آنها را به ناحق از ما جدا کرده بودند. من در همان مقطع هم در مورد این موضوع صحبت کردم. کمترین کار این بود که آنها در جشن قهرمانی امروز حضور داشته باشند. امیدوارم که موفق باشند.

چشمی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد با تیم استقلال همکاری خواهید کرد یا خیر، اظهار داشت: انشالله که مشکلی نیست و فصل بعد در تیم استقلال ماندگار خواهیم بود.

یزدانی: ۳ ماه است که فوتبال بازی نکرده‌ام

سیاوش یزدانی بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: هرچه دارم از هواداران استقلال است و خوشحالم که کنارشان بودم. ناراحتم که تا آخر کنارشان نبودم و امیدوارم دوباره برگردم. دانشگاه قبول شده‌ام و فکر می‌کنم بتوانم برگردم.

وی افزود: وقتی سرباز شدم دیگر به تیم ملی دعوت نشدم و سه ماه است که فوتبال بازی نکرده‌ام.

کری روزبه چشمی برای تیم‌های لیگ برتری

روزبه چشمی بعد از اتمام فصل جاری با برگزاری جشن قهرمانی آبی‌پوشان گفت: خدا را شکر که قهرمان شدیم. سال سختی بود اما همه از مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و هواداران کمک کردند و در پایان به خوبی تمام شد.

او در واکنش به اینکه استقلال امسال مشکل کمتری نسبت به گذشته داشت و قهرمان شد، اظهار کرد: امسال هم مشکلات زیاد بود. چه از بیرون زمین که نا به جا از ما انتقاد می‌کردند و چه در درون تیم که مشکلات ما بسیار بود. بچه‌ها معنی تیم بودن را نشان دادند. بازیکنان جوان کنار باتجربه‌ها فصل خوبی را رقم زدند و کسی نمی‌تواند حالا حالاها رکورد استقلال را بزند.

مدافع استقلال درباره همدلی در درون این تیم گفت: امسال سال خوبی بود. جوان‌ها و بزرگترهای تیم، کادرفنی و مدیریت تلاش کردند و با تمام مشکلات کلمه تیم بودن را معنی کردند.

وی درباره حضور مرادمند و یزدانی در جشن قهرمانی استقلال گفت: حقشان بود و به ناحق از ما جدا شدند. کمترین کاری که می‌توانستیم کنیم، حضور این بازیکنان در جشن قهرمانی استقلال بود. 

چشمی درباره اتمام قراردادش و آینده همکاری با استقلال اظهار کرد: قراردادم تمام شده و ان‌شاء‌الله مشکل خاصی نیست و ماندگار هستیم.

حسینی: این قهرمانی متفاوت از ۱۰ سال پیش بود

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در حاشیه جشن قهرمانی این تیم اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم یک فصل سخت را با قهرمانی تمام کنیم و به اهدافمان برسیم و امیدوارم این قهرمانی ادامه‌دار باشد.

او درباره رکوردشکنی‌اش در این فصل عنوان کرد: شما خبرنگاران از ابتدای فصل به من لطف داشتید. من از اول فصل خیلی تلاش کردم که فصل متفاقوتی داشته باشم و خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد. از بهزاد غلامپور و کادر فنی تشکر می کنم که در این راه من را کمک کنند.

حسینی درباره دعوت شدن دوباره‌اش به تیم ملی توضیح داد: خدا را شکر می‌کنم که دوباره به تیم ملی دعوت شدم و از اسکوچیچ منونم که به لیگ ایران با دقت نگاه می‌کند. همین دنبال کردن لیگ ایران باعث شد که دوباره به تیم ملی برگردم و تمام تلاشم را می کنم که برای تیم ملی بازی کنم.

وی در خصوص شرکت نکردن وزیر ورزش در جشن قهرمانی استقلال تصریح کرد: در ایران، جشن قهرمانی مشکلات خاص خود را دارد. به نظرم بی‌نظمی‌های خاصی وجود دارد. در این مراسم مسئولان کم بودند اما باز هم بی‌نظمی‌هایی وجود داشت.

او در خصوص قهرمانی ۱۰ سال پیش استقلال گفت: من در آن قهرمانی حضور داشتم و این دومین قهرمانی لیگ برتر من است. البته این قهرمانی برای من ویژه‌تر بود زیرا توانستم در آن بازی کنم. ۱۰ سال پیش، سال اولم در استقلال بود و نتوانستم به میدان بروم.

مطهری: نمی‌دانم چرا وزیر در جشن‌مان حاضر نبود

ارسلان مطهری پس از کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر که قهرمان شدیم. باید بگویم که یک قهرمانی پاک و بدون حرف و حدیث کسب کردیم و این زیباترین چیزی بود که می‌توانستیم به دست بیاوریم. می‌خواهم نکته‌ای را بگویم که حرف من نیست و حرف تمام بازیکنان است؛ از تمام هواداران تشکر می‌کنم که در روزهای سخت پشت تیم بودند و این قهرمانی فقط به هواداران استقلال تعلق دارد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درخصوص شرایط خودش برای فصل آینده، عنوان کرد: صحبت کردن درمورد خودم اشتباه است. فعلاً از این قهرمانی و شادی لذت می‌برم. باید بابت حادثه آبادان تسلیت بگویم، اما امروز شادی کردیم، چون هواداران ما نیاز به این شادی داشتند. هموطنان خوب جنوب کشورمان بدانند که ما همیشه در غم و شادی به فکر آنها هستیم.

مطهری درمورد تیپ متفاوتش در جشن قهرمانی استقلال، خاطرنشان کرد: هواداران دوست داشتند با گیتار در جشن حضور پیدا کنم.

وی درخصوص عدم حضور وزیر ورزش در جشن قهرمانی آبی‌ها، تصریح کرد: درمورد این موضوع چیزی نشنیده‌ام و چیزی نمی‌دانم. فکر می‌کنم که وزیر باید در جشن حضور پیدا می‌کرد، اما دلیل عدم حضورش را نمی‌دانم. ما انتظار داشتیم که وزیر ورزش در جشن ما حاضر می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد.

نیک‌نفس: امیدوار می‌مانم که اسکوچیچ دعوتم کند

زبیر نیک‌نفس درباره قهرمانی استقلال گفت: فصل خوبی بود و بدون باخت و به شکل رویایی تمام شد. دوست داشتیم امروز هم پیروز شویم اما نفت بسته بازی کرد و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان بهره ببریم. خدا را شکر که فصل را بدون باخت تمام کردیم.

او درباره قهرمانی استقلال در اولین فصل حضور او در این تیم اظهار کرد: در مورد فصل‌های بعدی نظری ندارم اما امسال جو فوق‌العاده و نظم خوبی در تیم حکم فرما بود و تیم یک دست و متحد بودند و خدا را شکر که جواب داد.

هافبک استقلال درباره دعوت نشدن به تیم ملی و احتمال حضور در جام جهانی گفت: چند اردو است که به تیم ملی دعوت نمی‌شوم. همه چیز به نظر آقای اسکوچیچ بستگی دارد. تلاشم را می‌کنم و امیدوار هستم که آقای اسکوچیچ بنده را دعوت کند.

رمضانی: قهرمانی استقلال مدیون من است؟

آرمان رمضانی پس از جشن قهرمانی استقلال گفت: خدا را شکر ، فصل سختی بود و خوشحالم با قهرمانی تمام شد.

وی در پاسخ به اینکه فصل را در ترکیب ثابت به پایان برد، اظهار داشت: اول فصل کمتر به من بازی می‌رسید و برای رسیدن به ترکیب سختی کشیدم. سعی می‌کردم از آن 5-10 دقیقه‌هایی که به من می‌رسید نهایت استفاده را ببرم. شکر خدا کادر فنی به من اعتماد کردند و اواخر فصل به ترکیب ثابت رسیدم.

رمضانی در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا قبول داری به خاطر گل به پدیده ، قهرمانی استقلال مدیون توست، گفت: نه. بچه‌ها هم خیلی زحمت کشیدند، خیلی گل‌های مهمی به ثمر رساندند.آن گل به من چشم آمد. قهرمان شدیم و گل‌ها مهم نیست.

وی در رابطه با آینده خود نیز خاطر نشان کرد: آرزوی هر بازیکنی است که در استقلال بماند یا بازی کند ولی آینده منوط به تصمیم کادر فنی و باشگاه خواهد بود.

حسین‌زاده: فصلی رویایی را سپری کردیم

امیرحسین حسین‌زاده پس از کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا خدا را بابت این قهرمانی شکر می‌کنم. تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی زحمت کشیدند و این قهرمانی مبارک همه هواداران باشد. شاهد بودم که کادر فنی شب و روز زحمت کشید تا برای هر بازی برنامه و تاکتیم خاصی را برنامه‌ریزی کند. از کادر فنی بابت روزهای خوبی که برای ما ساخت تشکر می‌کنم.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود تصمیم دارد تا از استقلال جدا شود، تصریح کرد: خدا را شکر که فصلی رویایی را سپری کردیم. هنوز درمورد جدایی هیچ حرفی زده نشده است و من تازه به تعطیلات فکر می‌کنم.

حسین‌زاده درمورد اینکه باید در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کند و زمانی برای تعطیلات ندارد، گفت: پس به تمرینات تیم ملی می‌روم!

امیرحسین حسین زاده

 

 

دیدگاه تان را بنویسید