تبریک قلعه نویی با چاشنی گله و شکایت

سرمربی گل گهر قهرمانی استقلال را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سرمربی و بازیکن اسبق استقلال بابت قهرمانی این تیم پیام بیانیه واری صادر کرد.

متن پیام قلعه نویی به شرح زیر است: 

حرف اول تبریک به قهرمان لیگ فوتبال ایران استقلال است که در تاریخش هیچ جامی خالی نیست و همیشه پس از سختی‌ها با قدرت برمی‌گردد. این تبریک متعلق به هواداران، مدیریت و کادرفنی باشگاه استقلال است که در تمام فصل با ثبات کار کردند و به موفقیت رسیدند.

بزرگنمایی و حیثیتی کردن اتفاقات بین باشگاه استقلال  و گل گهر نیز از اذهانی می‌آید که چند سالی است بخل، حسادت و کینه را تبدیل به سنگ کرده‌اند تا چهره دیگری از استقلال نشان دهند. به همین دلیل در این سال‌ها با وجود پیشنهاد بازگشت دور ایستاده‌ام و همیشه فاصله خود را حفظ کرده‌ام تا شائبه ای به وجود نیاید و این نام بزرگ را همیشه در قلب خود نگه داشتم و گمان می‌کنم با این کار هیچکس نمی‌تواند استقلال را از من بگیرد.

جام‌هایی که با حضور من در استقلال کسب شده نیز امروز در ویترین باشگاه استقلال است و در خانه من نیست و زیر سوال بردن آنها کمکی به استقلال نمی‌کند و تنها نفرت می‌سازد. در همین استقلال و کنار بزرگانش آموختم که تعهد داشتن به کاری که انجام می‌دهیم از عشق مهم‌تر است و آنچه در باشگاه پرتوان گل‌گهر انجام دادم، وظیفه من بود و هست. برایم فرقی نمی‌کند چه کسی از انجام وظیفه من رنجور می‌شود.

قبل تر این موضوع را در سپاهان، ذوب آهن و تراکتور که بیشترین آسیب را از جریانی مشخص در فوتبال ایران خوردند، ثابت کردم و بدون محافظه‌کاری و ملاحظه پیدا و پنهان فریاد زدم و کم تهمت و ناسزا نشنیدم.

ناسزاهایی که گاه تحملشان از توان بیرون بود و متاسفانه در این سال ها فضای مجازی بسیار کدر و آزاردهنده شده است و به همین خاطر مدتی از این فضا هم فاصله گرفتم. اگرچه می‌دانم عمر ناسزاها هم به اندازه عشق ورزیدن‌ها در دنیای فوتبال کوتاه است و گاهی این ناسزاها از دهان کسانی بیرون می‌آید که روزگاری شما را دوست داشتند. پس چه بهتر که همه پای تعهد و شرافت‌مان بایستیم."

 

دیدگاه تان را بنویسید