واکنش ها به مصدومیت چندباره دروازه بان هوادار مقابل پرسپولیس/بی‌ادبی واکنش دارد!

وینگر تیم فوتبال هوادار معتقد است که تیمش مسابقه‌‌ پرحاشیه‌ای را ‌مقابل پرسپولیس به پایان رسانده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بابک مرادی، بازیکن تیم فوتبال هوادار بعد از اتمام دیدار تیمش با پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه دستگردی تهران در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی حاشیه داشت و درگیری‌ها خیلی زیاد بود، من به‌عنوان یک فوتبالیست خیلی ناراحت شدم؛ حواشی هم از طرف تیم پرسپولیس زیاد بود و هم از طرف تیم ما اما این صحنه‌ها در فوتبال قشنگ نیست.

مرادی در واکنش به وقت‌کشی هم‌بازیان خود گفت: خیر؛ ما گلرمان مصدوم بود و 2-3 مرتبه‌ای که روی زمین افتاد، واقعا از مصدومیت بود که آن دقایق را داور به کمک داور گفت و وقت اضافی گرفت. دروازه‌بان‌مان مصدومیت قدیمی داشت.

بابک مرادی درباره‌ درگیری پایان بازی در تونل مسابقه گفت: من چیزی ندیدم.

شجاعیان: بی‌ادبی واکنش دارد!

داریوش شجاعیان، بازیکن تیم فوتبال هوادار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود. چند موقعیت تیم حریف و تیم ما داشت. مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. در نیمه دوم تیم ما چند موقعیت داشت که اگر به گل تبدیل می‌شد، می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

او درباره درگیری‌های بازی گفت: تیم پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارد و ما هم سعی می‌کنیم خود را به بالای جدول برسانیم. مطمئنا در بازی درگیری ایجاد می‌شود البته درگیری خاصی هم نبود. فوتبال است دیگر، پینگ‌پنگ که نیست!

شجاعیان درباره درگیری پایان بازی گفت: یکی از اعضای پرسپولیس، مقداری بی‌ادبی کردند و بی‌ادبی هم واکنش دارد و مساله خاصی هم نیست.

بازیکن تیم فوتبال هوادار درباره اینکه شجاعیان قبلا استقلال حضور داشته است و به این علت مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کرده است، نیز خاطرنشان کرد: ما در هر تیمی که بازی می‌کنیم، غیرت خاصی به آن تیم داریم و برای موفقیت هوادار تلاش می‌کنیم و به این روند ادامه می‌دهیم  و خود را به بالای جدول می‌رسانیم.

واکنش بازیکن هوادار به بوسیدن پیراهن آبی

روح‌الله باقری پس از تساوی بدون هوادار مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، در واکنش به این پرسش که چرا با سعید آقایی مدافع حریف جر و بحث کرد، گفت: من با کسی بحث نکردم. من با رضا اسدی صحبت کردم و چیز خاصی نبود.

وی که مقابل هواداران پرسپولیس، پیراهن آبی تیمش را نشان داده بود، در این باره گفت: حتماً یک بی‌احترامی صورت گرفته بود که این کار را انجام دادم. من پیراهن آبی را بوسیدم.

باقری در واکنش به اینکه هواداران پرسپولیس را با این حرکتش تحریک کرده است، گفت: نه، اینطور نبود.

عباسیان: می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم

معین عباسیان پس از تساوی بدون گل هوادار مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌دانستیم بازی بسیار سختی داریم. تمام سعی و تلاش‌مان را هم انجام دادیم اما متاسفانه روی ضربات آخر کم دقت بودیم. می‌توانستیم برنده بازی باشیم و اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم سه امتیاز را کسب می‌کردیم.

او درباره درگیری پس از بازی گفت: بازی حساس بود و پرسپولیس آمده بود سه امتیاز را بگیرد. طبیعی بود که بازی جنجالی شود. تمام بازیکنان ما هم و غم‌شان تیم هوادار است و تمام تلاش‌شان را می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید