سامانه بلیت فروشی ایران - لبنان از دسترس خارج شد

برخلاف اعلام قبلی هنوز بلیت فروشی دیدار ایران و لبنان آغاز نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ برخلاف اطلاع‌رسانی فدراسیون فوتبال، بلیت فروشی دیدار ایران و لبنان آغاز نشده اما هجوم علاقه مندان این سایت را از دسترس خارج کرده است.

ورزش سه نوشت: شب گذشته احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای رسمی خبر از آغاز بلیط فروشی دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان از ساعت 12 امروز (دوشنبه) داد و سپس سایت فدراسیون با انتشار یک اطلاعیه توضیحاتی را درباره‌ی بلیط فروشی ارائه کرد و مجدداً بر بازگشایی سامانه از ساعت 12 تاکید داشت.

اما با گذشت چند دقیقه از زمان اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال، سامانه موردنظر برای فروش بلیط بازگشایی نشده و بلیط فروشی هیچ مسابقه‌ای فعال نیست. با توجه به ترافیک حضور کاربران، سامانه با اخلال مواجه شده است.

مشخص نیست چه زمانی قرار است بلیط فروشی دیدار تیم‌های ایران و لبنان که عصر فردا در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود، آغاز گردد اما آن‌چه مشخص بوده این‌که به مانند مسابقات قبلی، سامانه بلیط فروشی همزمان با ساعت اعلام شده از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال بازگشایی نشده است.

جالب آن‌که آمار کاربران برخط سامانه بلیط فروشی نشان می‌دهد که بیش از 33 هزار هوادار منتظر باز شدن سامانه هستند تا بلیط دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مقابل لبنان را تهیه کنند و هر لحظه نیز بر این آمار افزوده می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید