وضعیت نگران کننده کرونا در کره/ تیم ملی در محاصره کرونا

تیم ملی ایران در حالی برای دیدار با کره جنوبی راهی سئول می شود که طی دو هفته اخیر ویروس کرونا رشد و شیوع فزاینده ای در این کشور داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دیدار ایران و کره جنوبی در شرایطی چهارم فروردین در سئول برگزار خواهد شد که ویروس کرونا باز هم در شرق آسیا از جمله در کره شایع شده و آمار مبتلایان و فوتی ها صعودی است.

طبق آمارهای دو هفته اخیر، میانگین فوتی ها در کره جنوبی روی عدد 230 نفر قرار دارد و دو روز قبل، آمار 290 فوتی در یک روز به ثبت رسید. از طرفی میانگین مبتلایان در این کشور 345 هزار نفر به ازای هر روز است. روز گذشته آمار مبتلایان افزایش داشت و به 400 هزار نفر در یک روز رسید.

با توجه به وضعیت کنونی، احتمالا دیدار ایران و کره هم تحت تاثیر این شرایط برگزار خواهد شد و باید دید تیم ملی و بازیکنان از حیث شیوع این ویروس در شرق آسیا، در امان خواهند بود یا خیر.

با اوضاع و احوال کنونی، احتمال می رود اسکوچیچ بازیکنان بیشتری را نسبت به شرایط معمول با خود به خاک کره ببرد تا در صورت مثبت شدن تست کرونای بازیکنی، بتواند فهرست 23 نفره خود را برای برگزاری این بازی تکمیل کند و دست تیم ملی خالی نباشد.

در اردوی قبلی تیم ملی فوتبال که در تهران برگزار شد، حدود 6 بازیکن به این ویروس مبتلا شده بودند که به علت برگزاری بازی ها در ایران، به سرعت نفرات جدید جایگزین شدند اما در اردوی پیش رو، دست کادرفنی تیم ملی بسته است.

هنوز مشخص نیست که دیدار ایران و کره جنوبی با تماشاگر برگزار می شود یا خیر اما با این وضعیت، به نظر می رسد فدراسیون فوتبال می تواند نسبت به این مسئله معترض شود.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی چهارم فروردین در سئول برگزار می شود و برنده این بازی به احتمال زیاد صدرنشین گروه A انتخابی جام جهانی خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید