سرلک لژیونر می شود؟

اخباری درباره احتمال جدایی سرلک از پرسپولیس در رسانه ها منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ میلاد سرلک یکی از خریدهای موفق پرسپولیس بوده که به خوبی در پرسپولیس جا افتاده و عملکرد موثری داشته است. او به لطف عملکرد خوبش در این تیم در لیست اسکوچیچ برای تیم ملی هم قرار گرفت و توانست به رویای خودش که پوشیدن پیراهن تیم ملی بود برسد.

خبر ورزشی نوشت: میلاد در حالی تابستان قبل به پرسپولیس آمد که هنوز از قراردادش با شهرخودرو یکسال باقی مانده بود. به همین دلیل سرلک می‌بایست از جیب خودش پول رضایتنامه را به باشگاه شهرخودرو می‌پرداخت. مدیران پرسپولیس هم به سرلک گفته بودند نمی‌توانند پولی برای رضایتنامه پرداخت کنند. میلاد که علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس داشت تصمیم گرفت خودش مبلغ درخواستی شهرخودرو را بپردازد.پس از تمدید یک ساله در پایان فصل قرارداد سرلک که حالا به یک ستاره تبدیل شده به پایان می‌رسد و تکلیف ماندن یا جدایی این بازیکن هنوز مشخص نیست.

یحیی گل محمدی به مدیران پرسپولیس اعلام کرده که هرطور شده قرارداد این بازیکن را تمدید کنند ولی درویش و دوستانش هنوز موفق به راضی کردن این بازیکن نشده‌اند. به طور حتم میلاد حاضر نخواهد شد با مبلغی پایین و مشابه با قرارداد امسالش با پرسپولیس تمدید کند ولی یکی از دلایلی که ممکن است باعث جدایی سرلک از پرسپولیس شود، به قرارداد این بازیکن با یک شرکت نقل و انتقالاتی در هلند برمی‌گردد.

این شرکت که در زمینه ترنسفر بازیکن به لیگ هلند و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی فعالیت می‌کند، با ستاره ملی پوش پرسپولیس قرارداد دارد و از همین حالا به دنبال ترنسفر کردن این بازیکن در تابستان است. گفته می‌شود این شرکت سرلک را به چند تیم هلندی و بلژیکی پیشنهاد داده ولی چیزی قطعی نیست. حال باید دید که پرسپولیس در انتهای فصل باز هم یک ستاره خود را از دست خواهد داد یا اینکه می‌تواند کاری کند تا میلاد قید پیشنهادات خارجی اش را بزند.

 

دیدگاه تان را بنویسید