مهر تایید کارشناس داوری بر هر 3 پنالتی بازی استقلال گل گهر

حیدر سلیمانی هر سه پنالتی اعلام شده در دیدار تیم های استقلال و گل گهر را درست خواند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بیژن حیدری در دیداری جنجالی استقلال و گل گهر سه پنالتی اعلام کرد که سلیمانی معتقد است هر سه پنالتی درست بوده است.

سلیمانی درباره تصمیمات حیدری گفت: داور اشتباهی نداشت. دو پنالتی در نیمه اول اتفاق افتاد که در هردو صحنه تصمیم داور درست بود. در صحنه پنالتی که برای گل گهر گرفته شد، مدافع استقلال توپ را با دست زد اما چون موقعیت آشکار گل نیست، جریمه در حد پنالتی کافی بود. بازیکن استقلال در این صحنه فقط مانع سرزنی بازیکن حریف شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد پنالتی گرفته شده برای استقلال گفت: در این صحنه وقتی مهاجم استقلال توپ را  از دروازه‌بان گل گهر رد کرد، فروزان اجازه نداد به حرکتش ادامه بدهد و پای او را زد. در این صحنه چون موقعیت آشکار گل بوده، کارت زرد داور صحیح بود و نیاز به اخراج نداشت.

این کارشناس داوری در خصوص پنالتی اعلام شده برای استقلال در دقیقه 86 بازی مقابل گل گهر اظهار داشت: در این صحنه تصمیم داور درست بود، توپ به دست مدافع گل گهر برخورد کرد و این برخورد حتی باعث شد سرعت توپ هم گرفته شود. ضربه مستقیمی به سمت دروازه بود که بازیکن گل گهر با لمس توپ سرعت آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ کم کرد.

وی در خصوص جنجالی که پس از اعلام این پنالتی به وجود آمد و اخراج مربی استقلال گفت: در این مواقع اعتراضات معمولا مستحق کارت زرد هستند اما حتما الفاظی رد و بدل شده  که فرزاد مجیدی کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید