لجبازی مربی هلندی با جهانبخش و یک باخت تلخ!

تیم فوتبال فاینورد دیدار حیثیتی و حساس مقابل آلکمار را واگذار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فاینورد در لیگ فوتبال هلند در حالی با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد که جهانبخش تنها در 20 دقیقه پایانی بازی به میدان رفت، اما نتوانست مانع باخت تیمش شود.

تصمیم عجیب آرنه اسلات برای نیمکت نشینی مهاجم ایرانی اش، به شدت برای فاینوردی ها گران تمام شد. آلکمار با برنامه نیمه اول را با فشار زیادی آغاز کرد و با دو ضربه پنالتی به دو گل رسید. آلکمار در ادامه گل سوم را نیز به ثمر رساند اما به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

بازیکنان فاینورد خصوصا در بخش هجومی عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان دادند و جز خطاهای پرتکرار عصبی کاری انجام ندادند. در چنین شرایطی انتظار می رفت با توجه به نیاز مبرم فاینورد به گلزنی جهانبخش که هفته گذشته یک سوپرگل هم به ثمر رسانده بود، سریعتر وارد میدان شود اما اسلات چنین اعتقادی نداشت.

gettyimages-1238801850-2048x2048

در نهایت سرمربی فاینورد جهانبخش را در دقیقه 73 به میدان فرستاد اما تیمش موفق نشد بازی را به تساوی بکشاند. فاینورد شانس نزدیک شدن به آژانس و آیندهوون را تا حد زیادی از دست داد و حالا جایگاه سومی اش هم توسط همین آلکمار در معرض تهدید است.

اسلات در دیدار قبلی فاینورد با وجود گل زیبایی که جهانبخش به ثمر رسانده بود، به انتقاد از او پرداخته و از توپ لو دادن هایش گلایه کرده بود!

دیدگاه تان را بنویسید