بیانیه شدیداللحن بازیکن دورگه تیم ملی بسکتبال ایران!

مایک رستم‌پور، بازیکن دورگه سابق تیم ملی بسکتبال با باخت ایران به قزاقستان، بیانیه تندی را منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مایک رستم‌پور، بازیکن دورگه سابق تیم ملی بسکتبال که مقطعی در تیم های باشگاهی ایران و تیم ملی حضور داشت اما مورد انتقاد شدید کارشناسان قرار گرفته بود، با باخت ایران به قزاقستان، بیانیه تندی را منتشر کرد.

او در بیانیه خود نوشت: «پس از تحمل چند سال نژاد پرستی از طرف بازیکنان، مربیان، داوران، رسانه های خبری و آدم های به اصطلاح کارشناس هنوز هم به شخصیت من حمله می‌کنید.

از باند بازی تان خجالت بکشید!!

از تیمی در خانه خود باختید با بازیکنانی که همه تان آرزوی داشتن آنها را در این سالها داشتید که جای مرا یا دیگر بازیکنان خارج از کشور را بگیرند.

این بازی را باختید با مربیانی که خودتان آرزوی آمدن آنها را داشتید. این بازیکنانی که شما آرزوی رفتن به جام جهانی و المپیک رفتن شان را داشتید.

من در بازی قزاقستان نبودم ولی وقتی من برای تیم ملی ایران با افتخار و با عرق ملی بازی می کردم توانستیم به جام جهانی و المپیک دعوت شویم.

وقتی من در ایران بازی می کردم توانستیم دو جام قهرمانی را تصاحب کنیم. ای نژاد پرستان وفاداری من به ایران زمین و‌مردم پر افتخار ایران را نمی توانید و قادر نیستید زیر سوال ببرید.

تنها آدم‌های کم خرد و نادان به حرف های شما باور دارند.»

رستم‌پور بعد از باخت ایران به قزاقستان، با انتشار نتیجه بازی، به تمسخر تیم ملی ایران پرداخته بود و در بیانیه خود هم به این موضوع اشاره کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید