شباهت‌ زیاد استقلال و ملوان؛ فرهاد و مازیار روی یک مدار + عکس

استقلال و ملوان در حال با گذشت نوزده هفته از لیگ برتر و لیگ دسته اول صدرنشین هستند، که روی یک مورد خاص، شرایط مشابهی را تجربه می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ استقلال در لیگ برتر و ملوان در لیگ دسته اول به پیشتازی خود ادامه می دهند و هر دو با داشتن شرایط مشابهی، یک هدف بزرگ را دنبال می‌کنند؛ هر دو قهرمانی در مسابقات را می خواهند!

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز پیگیری شد که ملوان بندرانزلی با هدایت مازیار زارع یک پیروزی دیگر را به دست آورد و اختلاف را با تیم دوم جدول را افزایش داد. قوهای انزلی با پیروزی اخیر خود مقابل شهرداری همدان، 43 امتیازی شدند  و در حال حاضر از تیم دوم جدول 6 امتیاز بیشتر دارند. از طرفی این پیروزی با برتری یک بر صفر رقم خورد.

شاگردان مازیار زارع در این فصل هیچ شکستی را متحمل نشده اند و امیدوارند با ادامه این پیروزی های خفیف اما ادامه دار، بعد از حدودا 6 سال به لیگ برتر ایران بازگردند.

در این سمت هم استقلال مانند ملوان با بردهای اقتصادی و شکست ناپذیری خود توانسته اختلاف را با تیم دوم جدول یعنی پرسپولیس افزایش دهد و حاشیه امنیت مناسبی برای ادامه بازی‌های لیگ برتر و رسیدن به قهرمانی داشته باشد.

فرهاد مجیدی و مازیار زارع، بازیکنان سابق استقلال و ملوان بعد از دوران بازیگری خود این بار به عنوان اسطوره های این دو تیم در سمت مربیگری تیم های خود را برای شکستن طلسم و به دست آوردن موفقیت هدایت می کنند.

لیگ دسته اول ایران با 18 تیم دنبال می شود و تیم های 34 دیدار تا اتمام فصل انجام می دهند و در نهایت دو تیم برتر، سهمیه حضور در لیگ برتر ایران را به دست می آورند.

لیگ دسته اول/ ملوان

دیدگاه تان را بنویسید