یزدانی: کنعانی‌زادگان رفیقم نیست و نخواهد بود!/ با آبرویم بازی کردند

مدافع ملی‌پوش استقلال از عملکرد حسین کنعانی‌زادگان به شدت انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیاوش یزدانی مدافع موفق استقلال تهران در فصل جاری، پس از برد مقابل پیکان و صعود به جمع 8 تیم پایانی جام حذفی ایران، در جمع خبرنگاران از حسین کنعانی‌زادگان دیگر مدافع تیم ملی انتقاد کرده و او را نارفیق دانست.

او درباره انتقادات سرمربی استقلال از تصمیم اسکوچیچ سرمربی تیم ملی مبنی بر بازی ندادن به یزدانی در تیم ملی، توضیح داد: خود مجیدی هم متوجه شد که لحن انتقادش از اسکوچیچ تند بوده است. آقا فرهاد دلش پر بود که آن حرف‌ها را زد. تمام مصاحبه‌های مرا برای مربیان تیم ملی می‌فرستند. یکسری از آب گل‌آلود ماهی گرفتند و بابت حرفی که نزدم از من انتقاد شد.

یزدانی ادامه داد: همیشه گفتم به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم. دوست ندارم خودم را با کنعانی‌زادگان مقایسه کنم اما او کار ناجوانمردانه‌ای کرد و به خودش هم این موضوع را گفتم. هیچوقت او را نمی‌بخشم و او هیچوقت رفیق من نبود و نخواهد بود. 

مدافع استقلال گفت: کنعانی‌زادگان با آبروی من بازی کرد و کار خودش را توسط خودش و دوستانش گردن من انداخت و باز هم می گویم هیچ وقت او را نمی‌بخشم و هیچ رفاقتی هم با او ندارم. اشکال ندارد از هوادار پرسپولیس فحش بخورم، اما سر این ماجرا به شرف من توهین شد. درباره من خیلی حرف زده می‌شود. با کارت ملی در خیابان راه می‌روم.

دیدگاه تان را بنویسید