کامبک میلان و فتح دلامادونینا/ صعود چلسی، سیتی/ شکست هال سیتی در اولین حضور صیادمنش

میلان با شکست اینتر فاتح دربی شهر شد و با کامبک سه دقیقه ای خود اختلاف را با شاگردان اینزاگی به یک امتیاز کاهش داد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ از هفته بیست و چهارم رقابت های سری آ ایتالیا، اینتر در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان میلان بود و با نتیجه دو بر یک متحمل شکست شد. اینتری ها در شرایطی متحمل شکست شدند که گل اول بازی را توسط پرشیچ در دقیقه 38 به ثمر رساندند اما در ادامه اولیور ژیرو در دقایق 75 و 78 دو گل به ثمر رساند تا روسونری کامبکی درخشان را به ثبت برساند. در ثانیه های پایانی این بازی تئو هرناندز مدافع میلان با خطای خشنی که انجام داد با کارت قرمز داور روبرو شد. میلان با این پیروزی 52 امتیازی شد و به یک امتیازی اینتر در صدر جدول رسید. اینتر میلان هم در امتیاز 53 باقی ماند و فعلا صدرنشین است.

پیروزی بایرن در جدالی سخت با لایپزیگ

از هفته بیست و یکم رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در آلیانس آرنا میزبان لایپزیگ بود و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. در این بازی 3 بار از حریف خود پیش افتادند و در نهایت به 3 امتیاز ارزشمند این دیدار دست یافتند. توماس مولر در دقیقه 12، لواندوفسکی 44 و گواردیولا 58 (گل به خودی) برای بایرن گل زدند و گل های لایپزیگ توسط آندره سیلوا 27 و انکونکو 53 به ثمر رسید. بایرن با این برد 52 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در بوندس لیگا تداوم بخشید. لایپزیگ هم با 31 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

پیروزی دشوار چلسی با سلاح اسپانیایی

در ادامه رقابت های فوتبال جام حذفی انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف پلیموث رفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. این بازی در وقت های معمول با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت های اضافی کشیده شود و در این زمان آبی های لندن توانستند گل پیروزی بخش را به ثمر برسانند. هر دو گل چلسی را بازیکنان اسپانیایی این تیم زدند و در دقایق پایانی هم کپا آرازابالاگا سنگربان اسپانیایی توانست یک پنالتی را برای چلسی مهار کند. آسپلیکوئتا 41، مارکوس آلونسو 105 برای چلسی گل زدند و ژیلسفی هم در دقیقه 8 گل اول بازی و پلیموث را به ثمر رسانده بود. شاگردان توماس توخل با این برد راهی دور بعد شدند.

پیروزی الوکره مقابل السیلیه با درخشش ابراهیمی

از هفته هفدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر، الوکره میزبان السیلیه بود و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. در این بازی امید ابراهیمی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و پاس گل اول تیمش را ارسال کرد. الوکره با این برد 31 امتیازی شد و در رده چهارم است. السیلیه هم با 7 امتیاز قعرنشین است.

شکست تحقیرآمیز استراماچونی با عزت اللهی و دیاباته مقابل السد 10 نفره!

از هفته هفدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر، الغرافه که هدایت آن را آندره استراماچونی برعهده دارد میزبان السد بود و متحمل شکست 5 بر یک شد. در این بازی سعید عزت اللهی بازیکن ایرانی و شیخ دیاباته مهاجم گلزن و سابق استقلال در ترکیب ثابت تیم خود حضور داشتند اما نتوانستند مانع از شکست سنگین تیم خود شوند. در این بازی السد از دقیقه 13 اکرم عفیف را به دلیل دریافت کارت از دست داده بود. عبدالکریم حسن 2، تاباتا 25، کازورلا 74 و آیه 4+90 و 5+90 برای السد گل زدند و تک گل الغرافه توسط گابریل 76 زده شد. السد با این برد با 40 امتیاز صدرنشین است. الغرافه با 26 امتیاز در رده چهارم است.

توقف ناامید کننده شاگردان مورینیو مقابل قعرنشین ۱۰ نفره

در اولین بازی از هفته بیست‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال رم در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برابر جنوای رده نوزدهمی به تساوی بدون گل رضایت داد. این نتیجه ناامید کننده در حالی در کارنامه شاگردان ژوزه مورینیو ثبت شد که جنوا از دقیقه 69 بازی با اخراج یکی از مدافعانش 10 نفره به بازی ادامه داد؛ البته رمی‌ها هم بازی را 11 نفره به پایان نرساندند و در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، هافبک‌شان نیکولو زانیولو - کسی که در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم گلش توسط VAR مردود اعلام شد - کارت قرمز گرفت. با این نتیجه رم با 39 امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند. جنوای رده نوزدهمی هم 14 امتیازی شد. در دومین و مهمترین بازی امشب سری A از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم‌های همشهری میلان و اینتر در دربی دلامادونینا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در آخرین بازی نیز از ساعت 23:15 فیورنتینا پذیرای لاتزیو خواهد بود.

خشم تیم پپ از گل زودهنگام/ صعود منچسترسیتی به دور بعد مسابقات

در ادامه رقابت های فوتبال جام حذفی انگلیس، منچستر سیتی میزبان فولام بود و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. سیتیزن ها در این بازی ابتدا دروازه شان خیلی زود توسط کاروالهو در دقیقه 4 باز شد اما در ادامه توانستند 4 بار گلزنی کنند و در شوک گل زودهنگام حریف نماندند. گل های من سیتی توسط گوندوگان 6، استونز 13، محرز (پنالتی - 53) و 57 زده شد. شاگردان پپ با این برد راهی دور بعد شدند.

شکست هال سیتی در اولین حضور صیادمنش

در ادامه هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول انگلیس، هال سیتی میزبان پرستون بود و با یک گل شکست خورد. تک گل این بازی را آرچر در دقیقه 51 به ثمر رساند. در این دیدار اللهیار صیادمنش بر روی نیمکت تیمش حضور داشت و از دقیقه 84 وارد میدان شد تا اولین حضور خود را برای این تیم در لیگ دسته اول انگلیس انجام دهد. هال سیتی با 32 امتیاز در رده نوزدهم جدول بیست و چهار تیمی لیگ دسته اول انگلیس قرار دارد.

اولین پیروزی لمپارد با اورتون مقابل یاران قدوس

در ادامه رقابت های فوتبال جام حذفی انگلیس، اورتون میزبان برنتفورد بود و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. گل های این بازی را مینا، ریچارلیسون، هولگیت و توسند برای اورتون گل زدند و تک گل برنتفورد را تونی وارد دروازه حریف کرد. در این دیدار سامان قدوس بازیکن ایرانی از دقیقه 72 وارد میدان شد.

 

شکست سنگین الریان مقابل الدحیل با خلیل زاده

از هفته هفدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر، الریان در ورزشگاه خانگی خود میزبان الدحیل بود و با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد. در این بازی شجاع خلیل زاده بازیکن ایرانی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. گل های این بازی را نام تائه هی 21، اولونگا 41 و 53 و محمد موسی 78 گلزنی کردند.

دیدگاه تان را بنویسید