بازنده بازی های بزرگ!

سپاهان فصل جاری لیگ برتر را در حالی پیش برده که در تمام بازی های بزرگ این فصل طعم تلخ شکست و ناکامی ار چشیده است!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ تیمی که فصل جدید را با قدرت آغاز کرده بود و گمان می رفت اصلی ترین مدعی قهرمانی فصل جاری باشد، تمام بازی های بزرگ را یکی پس از دیگری واگذار کرده است.

شاگردان محرم نویدکیا در تیم سپاهان که در مقطعی از فصل جاری صدر جدول را هم در اختیار داشته، بعد از سه شکست متوالی تا رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر سقوط کرده است.

زرپوشان اصفهانی که از تیم های متمول لیگ به شمار می روند و سال گذشته بهترین نایب قهرمان تمام فصول لیگ برتر ایران نام گرفتند، در این فصل به ترتیب مقابل تیم های گل گهر، ذوب آهن، پیکان، استقلال و پرسپولیس شکست خوردند تا اکثر بازی های 6 امتیازی خود با تیم های مدعی را واگذار کنند!

البته سپاهان خوش شانس بود که گل گهر در ترکیب خود یک بازیکن غیر مجاز داشت و از شکست 4 بر 2 مقابل شاگردان امیر قلعه نویی گریخت و سه امتیاز به اندوخته های سپاهاه اضافه شد ولی روی کاغذ و در دیدارهای بزرگ این فصل، اوضاع برای سپاهان مساعد نیست.

سپاهان پرسپولیس هفته دوازدهم لیگ برتر

البته سپاهان به جز دیدار با گل گهر، در چهار دیداری که شکست را تجربه کرده، فقط یک گل خورده و اوضاع خط دفاعی این تیم بحرانی نیست اما در خط حمله، خشکسالی عجیبی رخ داده است؛ به طوری که شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده، مهاجمان گران قیمت سپاهان در این فصل هر کدام 2 بار موفق به گلزنی شده اند که آمار چندان قابل قبولی برای 12 بازی نیست!

محرم و سپاهان برای جبران امتیازهای از دست رفته، باید عملکرد بهتری در دیدارهای بزرگ و بازی های رو در رو با مدعیان قهرمانی مانند استقلال و پرسپولیس و حتی گل گهر داشته باشند (که اگر امتیازی از این تیم کسر نشده بود، اکنون در بین مدعیان قرار داشت) و بتوانند از موقعیت های خود بیشترین استفاده را ببرند.

عملکرد سپاهان در بازی های فصل جاری به این شرح است:

سپاهان 2 – مس رفسنجان صفر

نفت مسجدسلیمان صفر – سپاهان 3

سپاهان یک – هوادار صفر

ذوب آهن یک – سپاهان صفر

سپاهان صفر – تراکتور صفر

فجرسپاسی صفر – سپاهان 2

سپاهان 2 – نساجی صفر

گل گهر سیرجان 4 – سپاهان 2 (پیروزی سپاهان 3 – 0  به علت حکم انضباطی)

سپاهان یک – صنعت نفت صفر

استقلال یک – سپاهان صفر

سپاهان یک – پیکان 2

پرسپولیس یک – سپاهان صفر

دیدگاه تان را بنویسید