اظهارنظر پرسپولیسی ها بعد از تساوی مقابل هوادار

لک: خطای هند را دیدم اما از ترس با داور بحث نکردم/ عالیشاه: حرفی جز شرمندگی ندارم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحنه خطای هند بازیکن هوادار را دیدم، اما با داور بحث نکردم که به تیم ضربه نزنم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حامد لک پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل هوادار درمورد اینکه گل دوم شاگردان عنایتی با خطای هند بازیکن این تیم به ثمر رسیده است، اظهار داشت: ما اگر بخواهیم درمورد داور صحبت کنیم اجازه بدهیم خودش تصمیم بگیرد. متاسفانه در این صحنه داور اشتباه کرد و باعث شد که ما گل دوم را دریافت کنیم و شرایط برای‌مان بد شود. اگر من هم اعتراضی می‌کردم قطعاً کارت می‌گرفتم و تیم متضرر می‌شد. اگر با داور وارد بحث می‌شدم به تیم ضربه می‌زدم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در آن لحظه متوجه چنین اتفاقی شد یا خیر، گفت: بعد از این همه سال فوتبال بازی کردن می‌توانم تشخیص بدهم توپ کجا می‌آید. توپ را دیدم و به سمت آن حمله کردم، اما ناگهان دیدم که توپ نیست. ضربه‌ای که بازیکن هوادار با دست به توپ زد موجب تغییر مسیر توپ شد و داور هم ندید. 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر کمک داور ویدئویی داشتیم آن اتفاق نمی‌افتاد. ما سوار بازی بودیم و 20 موقعیت خوب داشتیم و تیم‌مان خوشگل بازی می‌کرد. روز کم شانس مهاجمان ما بود و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. خوب بازی کردیم و متاسفانه نتوانستیم برنده باشیم.

امیری: متوجه گلزنی حریف با دست نشدم

 وحید امیری پس از تساوی پرسپولیس مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی در مورد اینکه بازیکن هوادار به گلزنی با دست اعتراف کرده است، اظهار داشت: چه بگویم؟ متأسفانه امروز روز ما نبود. موقعیت‌های زیادی داشتیم که متأسفانه تبدیل به گل نشد. واقعاً‌ از دست ما خارج بود باید بیشتر کار و تلاش کنیم ولی فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشتیم. روی دو اشتباهی که نباید مرتکب می‌شدیم به گل رسیدند. ما تلاش و جبران کردیم اما نباید امتیازات خانگی را به این راحتی از دست بدهیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه آیا متوجه گلزنی بازیکن حریف با دست شدند، گفت: نه، من اصلاً توجه نکردم و متوجه نشدم. چون در شلوغی بود اصلاً متوجه نشدم.

وی در خصوص اینکه سکوهای خالی آزادی آزاردهنده هستند، عنوان کرد: بله. امیدوارم این مشکل هرچه سریع‌تر حل شود تا شاهد حضور هواداران‌مان باشیم. باید از امتیازات میزبانی استفاده کنیم. مدتی است که می‌گویند هفته بعد، هفته بعد اما این اتفاق نمی‌افتد.

امیری در مورد اینکه پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست می‌دهد و یحیی گل‌محمدی هم به این موضوع اشاره کرد بود، عنوان کرد: باید بیشتر کار و تلاش کنیم اینکه موقعیت زیاد درست می‌کنیم نشان می‌دهد تیم ما خوب کار می‌کند اما باید این موقعیت‌ها گل شوند.

 

عالیشاه: جز شرمندگی حرفی ندارم

 امید عالیشاه بعد از تساوی 2 بر 2 مقابل هوادار تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حرفی جز شرمندگی برای هواداران ندارم.

عالیشاه در مورد اینکه گل دوم با دست زده شده، گفت: خودم در بازی بودم ندیدم امیدوارم هرچه زودتر با این وضعیت var بیاید چون سرعت توپ خیلی بالا بود و داور هم نمی‌توانست تشخیص بدهد. حرفی جز شرمندگی ندارم.

نعمتی: تشخیص گل هوادار سخت بود

سیامک نعمتی بعد از تساوی پرسپولیس مقابل هوادار، اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود، ولی متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و شرمنده هواداران شدیم. با این تساوی از صدر فاصله گرفتیم، ولی امیدوارم در بازی‌های آینده این دو امتیاز را جبران کنیم و دوباره به صدر نزدیک شویم. موقعیت‌‌های‌خوبی داشتیم ولی از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

وی درباره اینکه گل دوم هوادار هند بود، تصریح کرد: این صحنه را از پشت دیدم و احساس می‌کنم هند بود. سرعت توپ البته بالا بود و تشخیص آن سخت می‌شود. اگر VAR بود راحت این هند تشخیص داده می‌شد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به صورت بازیکن تعویضی در زمین حاضر می‌شود، یادآور شد: تشخیص این موضوع با کادر فنی است و هر وقت صلاح بدانند به زمین می‌آیم و جانم را هم برای پرسپولیس می‌گذارم.

نعمتی درباره اینکه به نظر می‌رسد وضعیت مالی پرسپولیس خوب شده است، اشاره کرد: باید دید منظور شما از خوب چیست؟ مبالغ سال گذشته تسویه شده است، ولی همیشه پنج شش ماه از فصل بعد ما دنبال پول پارسال هستیم. الان فصل پیش تسویه شده، ولی در این فصل به اندازه هفته نهم پول به حساب‌مان واریز نشده است.

وی درباره اینکه مدیریت صدری را چگونه می‌بینید، گفت: ایشان تا اینجا هر کاری از دستش بر آمده، انجام داده است و امیدوارم از اینجا به بعد هم در راهش موفق باشد، چون هرچه ایشان به تیم بیشتر کمک کند، بچه‌ها با روحیه بیشتری کار می‌کنند.

پیروانی: بخواهیم صحبت کنیم از لیگ امسال می‌توان یک کتاب نوشت

افشین پیروانی پس از تساوی تیم‌های پرسپولیس و هوادار درباره اعتراف بازیکن حریف به زدن گل دوم با دست، اظهار داشت: آنقدر در طول هفته مصاحبه کردند و تنش به وجود آوردند که دیگر نمی‌دانم چه بگویم. یکی از همکاران شما می‌گوید چرا به این صحنه اعتراض نکردید! تا کادر فنی ما حرف می‌زند با کارت جریمه می‌شود. اعضای کادر فنی ما بیشتر از بازیکنان اخطار گرفته‌اند!

وی با اعتراض به عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: مگر می‌شود در آزادی تیم حریف با هند از تیم ما امتیاز بگیرد؟! یک سؤال دارم؛ چه اتفاقی می‌خواهد در این دو سه روز بیفتد که می‌گویند از بازی بعد قرار است هواداران به ورزشگاه بیایند؟ چرا ما امروز به‌عنوان میزبان نباید از هواداران خود استفاده کنیم. چه ساز و کار می‌خواهد در این دو سه روز صورت بگیرد که گفتند از هفته آینده هواداران می‌توانند به ورزشگاه بیایند؟ امروز 18 آذر ماه بازی‌ها بدون هوادار است و 21 آذر ماه هواداران می‌توانند بیایند!

سرپرست تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما دور رفت بیشتر میزبان هستیم و بیشتر از همه ضرر می‌کنیم. اگر بخواهیم صحبت کنیم می‌توانیم از اتفاقات این فصل لیگ یک کتاب بنویسیم. چرا امروز نباید هوادار ما باشد؟! اگر هوادار بود ما اینطور با دست گل می‌خوردیم؟!

پیروانی در پایان تصریح کرد: ببینم کارشناس‌هایی که کارشناسی می‌کنند این صحنه هند را می‌بینند یا فقط علیه پرسپولیس کارشناسی می‌کنند. به این فوتبال یک مقدار بیشتر رسیدگی کنید.

دیدگاه تان را بنویسید