گزاش جی پلاس از نتایج هفته چهارم

پرسپولیس دور از روزهای طلایی؛ گل گهر بالاخره یک امتیاز از تهران بُرد+ عکس و ویدیوی گل ها/ جدول

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف گل گهر رفت و با تساوی یک یک مقابل این تیم متوقف شد. این اولین امتیاز تیم سیرجانی مقابل پرسپولیس در آزادی بود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم های پرسپولیس و گل گهرسیرجان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک یک دو تیم به پایان رسید.

 

5646545

برنامه و نتایج هفته چهارم

تیم نتیجه نتیجه تیم
هوادار 2 0 پدیده
تراکتور 1 2 پیکان
فجر 1 1 استقلال
ذوب آهن 1 0 سپاهان
مس 0 0 آلومینیوم
نساجی 0 2 صنعت نفت
پرسپولیس 1 1 گل گهر
نفت مسجدسلیمان 0 0 فولاد

 

پرسپولیس یک - گل گهر سیرجان یک

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری، یونس شاکری، رضا شکاری، سعید صادقی، میلاد زکی‌پور، مسیح زاهدی، امین پورعلی

دو تیم بازی را با احتیاط فراوان آغاز کردند و در هنگام حملات، خط دفاعی خود را خالی نمی‌کردند. از معدود موقعیت‌های این نیمه می‌توان به دقیقه ۱۵ بازی اشاره کرد که سانتر آقایی سمت چپ به داخل محوطه جریمه گل گهر اشاره کرد که اسدی قدر این توپ را ندانست و نتوانست روی آن اثر بگذارد. در دقیقه ۳۰ شوت رضا اسدی به دروازه گل گهر با واکنش خوب محسن فروزان همراه بود و توپ به بیرون رفت. آرمین سهرابیان در دقیقه ۲+۴۵ روی ارسال توپ به داخل محوطه جریمه پرسپولیس و با ضربه سر، دروازه رادوشوویچ را باز کرد.

در دقیقه ۵۱، فشار گل گهر روی دروازه پرسپولیس که رادوشوویچ توپ را دفع کرد و در ادامه صحنه مشکوکی در محوطه پرسپولیس رخ داد و بازیکن گل گهر تعادلش را از دست داد. در دقیقه ۵۳ روی پاس تصادفی مهدی عبدی، عیسی آل کثیر در موقعیت تک به تک توپ را به دروازه محسن فروزان دوخت و بازی یک بر یک شد. در دقیقه ۶۹، شوت ناگهانی و فنی وحید امیری با اختلاف از کنار دروازه فروزان به بیرون رفت. در دقیقه ۷۸، مهدی ترابی با شوت از راه دور دروازه فروزان را تهدید کرد که ضربه او قدرت و سرعت لازم را نداشت و فروزان در دو ضرب توپ را در اختیار گرفت.

 نساجی صفر- صنعت نفت آبادان 2

دیدار دو تیم نساجی و صنعت نفت آبادان در قالب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید. حکیم نصاری هافبک نفتی‌ها در این دیدار ستاره تیمش بود و توانست در دقایق ۱۱ و ۳۹ دروازه علیرضا حقیقی را باز کند. محمد قربانی، بازیکن نساجی در این دیدار با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شدند تا قائمشهری‌ها با ۹ نفر بازی را به پایان برسانند. آبادانی‌ها با این پیروزی خارج خانه توانستند اولین برد خود را در لیگ بیست‌ویکم تجربه کنند، سه امتیازی شوند و از قعر جدول فاصله بگیرند.

آلومینیوم اراک صفر- مس رفسنجان صفر

 در جریان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی، تیم آلومینیوم اراک تیم برتر میدان بود و توپ و میدان در اختیار شاگردان رسول خطیبی بود اما موقعیت‌های آلومینیوم در این بازی نتوانست به ثمر برسد تا این تیم نتواند در این بازی گلزنی کند. هم‌چنین تیم مس رفسنجان در این مسابقه چند فرصت گلزنی داشت اما این تیم هم نتوانست در جریان ۹۰ دقیقه این مصاف کاری از پیش ببرد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. با این نتیجه ‌آلومینیوم اراک با ۸ امتیاز، موفق شد به رده سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود کند و شاگردان ربیعی نیز با ۴ امتیاز موفق شدند به جایگاه هشتم جدول برسند.

فولاد خوزستان صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی بدون گل پایان یافت. در این بازی فولاد تلاش زیادی برای تغییر نتیجه به نفع خود داشت اما دفاع تیم نفت مسجد سلیمان مانع از گلزنی شاگردان ویسی شد و در پایان این بازی با تساوی به پایان رسید. با این نتیجه تیم فولاد خوزستان با ۴ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر ایستاد و تیم نفت مسجد سلیمان با ۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

تصاویر دیدار پرسپولیس- گل گهر سیرجان

 

پرسپولیس گل گهرسیرجان رضا اسدی محسن فروزان

پرسپولیس گل گهرسیرجان علیرضا ابراهیمی

پرسپولیس گل گهرسیرجان مهدی نعمتی

پرسپولیس گل گهرسیرجان سعید آقایی یحیی گل محمدی

پرسپولیس گل گهرسیرجان علیرضا ابراهیمی

پرسپولیس گل گهرسیرجان سعید آقایی

پرسپولیس گل گهرسیرجان

پرسپولیس گل گهرسیرجان وحید امیری محسن فروزان

پرسپولیس گل گهرسیرجان

پرسپولیس گل گهرسیرجان میلاد سرلک

پرسپولیس گل گهرسیرجان

داور بیژن حیدری

پرسپولیس

یحیی گل محمدی

پرسپولیس گل گهرسیرجان داور لیگ برتر

پرسپولیس گل گهرسیرجان

پرسپولیس گل گهرسیرجان علی نعمتی

پرسپولیس گل گهرسیرجان

پرسپولیس گل گهرسیرجان مجتبی سرآسیایی

پرسپولیس گل گهرسیرجان رضا اسدی

پرسپولیس گل گهرسیرجان رضا اسدی

پرسپولیس گل گهرسیرجان عیسی آل کثیر مهدی عبدی

پرسپولیس گل گهرسیرجان عیسی آل کثیر

پرسپولیس گل گهرسیرجان عیسی آل کثیر

ویدیوی گل های روز دوم هفته چهارم لیگ برتر

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید